121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка телеграм-бота помічника про здорове харчування дітей.(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Негрескул К.С.У бакалаврській роботі автором проведено аналіз першоджерел та додатків-аналогів, обрано, з обґрунтуванням та описом, інструменти та технології для розробки телеграм-бота та змодельовано телеграм-бот та спроектована для нього база даних. Розроблено телеграм-бот та проведено тестування працездатності та функціональних можливостей телеграм-бота помічника про здорове харчування дітей.Item Розробка інформаційної системи - криптоновини(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Загребаленко О.В.У бакалаврській роботі автором проведено аналіз предметної області та існуючих аналогів для визначення основних критеріїв та функцій інформаційної системи, яка надає користувачам можливість доступу до актуальних новин, аналітики, графіків зміни курсу криптовалют, а також функціоналу для реєстрації, авторизації, коментування та адміністрування. обрано, з обґрунтуванням та описом, інструменти та технології для розробки інформаційної системи, спроектована база даних до інформаційної системи. Розроблено інформаційну систему та проведено тестування працездатності та функціональних можливостей системи для надання актуальних новин та аналітики про криптовалюти.Item Розробка комплексного рішення задачі автоматизації заробітку віртуальної валюти у гральних сервісах(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Гатман Д.Об’єкт дослідження – процес автоматизації заробітку віртуальної валюти в ігрових сервісах. Предмет дослідження – методи та програмні засоби для автоматизації цих процесів. Методи та засоби вирішення задач: структурне та об’єктно орієнтоване програмування, бібліотеки С++, взаємодія з API. Основні результати: розроблено та протестовано програмний комплекс для автоматизації заробітку віртуальної валюти в ігровому сервісі «Grand Theft Auto: Online», що дозволяє ефективно виконувати внутрішньо ігрові дії та заробляти віртуальну валюти з мінімальним втручанням користувача.Item Аналіз динаміки криптовалют з використанням методів data mining(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мороз О.В.Item Розробка навчальної інтерактивної платформи(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Балан М.О.У бакалаврській роботі автором розроблено навчальну інтерактивну платформу. Проведено аналіз предметної області, виділено категорії користувачів системи; аналіз вже існуючих аналогічних програм; вибір архітектури та шаблону дизайну інформаційної системи, що створюється; проектування бази даних; забезпечення цілісності та безпеки даних як на рівні бази даних, так і на рівні програми; розробка Front-End та Back-end частини програми; тестування.Item Розробка додатку соціальної інформаційної системи неформального обліку ідей подарунків на основі взаємодії користувачів(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Загребельний А.Ю.У ході роботи було створено мобільний додаток та розширення для браузера для управління особистими списками бажань, що дозволяє користувачам додавати, редагувати, видаляти та переглядати елементи своїх списків, а також інтегруватися з веб-сторінками для автоматичного витягування інформації про продукти. Для реалізації проекту використовувалися технології та програми: IntelliJ IDEA, Android Studio, Flutter, Auth0 та Glitch.com.Item Розробка веб-сайту для STEM навчання школярів (комплексна тема): DevOps частина(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Підгорний В.В.Протягом виконання бакалаврської роботи автором розроблено інтерактивну веб-платформу для STEM освіти на базі системи управління контентом WordPress. Це програмний інструмент, який допомагає оптимізувати переклад коду з мови java на мову javascript. Мета роботи – покращення якості навчання студентів шляхом створення інтерактивної веб-платформи, яка сприяє кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу. Для розгортання проекту використовувалась платформа Docker та для інтеграціі інтерактивних уроків використовувались мови Python та JavaScript.Item Створення інформаційної системи для розкладу навчальних занять коледжу(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Казаков П.О.У бакалаврській роботі автором проведено аналіз існуючих аналогів та розробка інформаційної системи для створення розкладу. Проаналізовано структуру та особливості кожної з існуючих інформаційних систем для створення розкладу. Зроблено висновки про недоліки існуючих порталів, які були враховані та вдосконалені при розробці власного порталу. Портал розроблено з використанням комп'ютерних технологій, включаючи декілька мов програмування та базу даних.Item Розробка веб-додатка для управління завданнями та проектами(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Яценко Д.Ю.У ході роботи був проведений аналіз існуючих систем управління завданнями та проектами, що дозволило визначити основні вимоги та функціональні можливості для майбутнього додатку. Розроблено архітектуру системи з чітким розділенням на Frontend та Backend компоненти, використовуючи React та MockAPI. Здійснено розробку інтерфейсу користувача з урахуванням принципів зручності та доступності. Реалізовано основні функції додатку та проведено тестування. Оцінено економічну доцільність та сформульовано подальші перспективи розробки.Item Розробка веб-додатка для управління завданнями та проектами(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Яценко Д.Ю.У ході роботи був проведений аналіз існуючих систем управління завданнями та проектами, що дозволило визначити основні вимоги та функціональні можливості для майбутнього додатку. Розроблено архітектуру системи з чітким розділенням на Frontend та Backend компоненти, використовуючи React та MockAPI. Здійснено розробку інтерфейсу користувача з урахуванням принципів зручності та доступності. Реалізовано основні функції додатку та проведено тестування. Оцінено економічну доцільність та сформульовано подальші перспективи розробки.Item Розробка гри Soul Reaper на ігровому рушії Unity(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Смірнов С.В.Впродовж виконання бакалаврської роботи розроблено прототип гри для мобільних платформ. Прототип включає бойову систему, систему збирання душ, дерево заклять, систему рівнів та інтерактивну взаємодію з оточенням. Для реалізації використано ігровий рушій Unity, мову програмування C#, шаблони проєктування та компонентний підхід.Item Фріланс платформа для команд програмістів(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Бабій О.Ю.Впродовж виконання бакалаврської роботи розроблено повнофункціональний веб-сайт для програмістів. Основні функціональні можливості включають реєстрацію та авторизацію користувачів, створення та управління проектами, пошук та фільтрацію проектів, приєднання до проектів та формування команди розробників, комунікацію через коментарі, систему запрошень та вбудований чат. Для розробки клієнтської частини використано фреймворк Vue.js, для серверної частини - Node.js та фреймворк Express.js. Для зберігання даних використано базу даних MongoDB. Реалізовано обмін повідомленнями в реальному часі за допомогою технології Socket.IO.Item Розробка веб-додатку для обміну повідомленнями з використанням бібліотеки Vuejs та програмної платформи Node.js(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Дріга Б.В.У бакалаврській роботі було проаналізовано предметну область «Месенджери», виявлено задачі, які повинен вирішувати веб-додаток та кроки для виконання цих завдань, розглянуто сучасні та актуальні методи розробки веб-сайтів зі схожими предметними областями, визначено основні вимоги до розроблюваного веб-сайту згідно результатам аналізу найвідоміших сайтів-конкурентів, поставлено вимоги до кінцевого продукту, розроблено план виконання відповідно до першості завдань. Відповідно до плану розроблено структуру сайту, проаналізовано існуючі фреймворки для розробки сайтів, вивчено програмний інструментарій, що застосовується для створення веб-сайту. В результаті веб-сайт буде мати сторінки для налаштуваннь, авторизації, перегляду та контролю повідомлень і дозволяти користовачу створювати та редагувати нові повідомлення.Item Розробка додатку до верстатів числового програмного керування для побудови криволінійних поверхонь технічних деталей(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ляшенко П.Є.У бакалаврській роботі було проаналізовано предметну область «Верстати ЧПУ», виявлено задачі, які повинна вирішувати система та кроки для виконання цих завдань, розглянуто сучасні та актуальні методи розробки додатку зі схожими предметними областями, визначено основні вимоги до розроблюваної системи, згідно результатам аналізу найпопулярніших систем-конкурентів, поставлено вимоги до майбутнього продукту, розроблено план виконання відповідно до пріоритетності завдань.Item РОЗРОБКА 2D MMORPG ГРИ(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Дудник О.В.У даній бакалаврській роботі обґрунтовано та розглянуто процес проектування та розробки 2D гри у жанрі RPG з використанням ігрового рушія RPG Maker MV. Основна мета проекту полягала в створенні гри з унікальним сюжетом, геймплеєм та візуальним стилем, а також в аналізі процесу розробки ігор за допомогою сучасних інструментів. В ході дослідження було проведено аналіз можливостей RPG Maker MV, включаючи вбудований редактор карт, систему подій та підтримку плагінів. Визначено концепцію гри, розроблено ігровий світ, персонажів та механіки. Створено систему бою, квести, інвентар та систему розвитку персонажів. Особлива увага приділялась тестуванню гри та виправленню помилок. Створена 2D RPG гра включає всі необхідні елементи для занурення гравця в ігровий процес. Отримані результати можуть бути використані для подальшого розвитку проекту та розробки нових ігор на основі RPG Maker MV.Item Розробка додатку для відстеження записів прийому лікарів, чат з поточним лікарем та онлайн консультації(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Кадура А. Ф.У роботі проведено аналіз існуючих програмних рішень в медичній інформатиці, а також розроблено нове програмне забезпечення, спрямоване на підвищення ефективності комунікації між лікарями та пацієнтами. Визначено основні вимоги до системи, спроектовано її архітектуру та реалізовано ключові модулі. Особлива увага приділена аналізу технологічного стеку, вибору мови програмування C# та системи управління базами даних MS SQL Server для забезпечення надійності, безпеки та масштабованості продукту. Тестування розробленого програмного забезпечення виявило його високу ефективність та відповідність встановленим вимогам. Результати роботи відкривають перспективи для подальшої цифровізації медичних послуг і вдосконалення взаємодії між лікарями та пацієнтами.Item Система інформаційної підтримки роботи реабілітолога з маломобільними пацієнтами(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Беккер Є. П.У бакалаврській роботі автором розроблена інформаційна система для реабілітологів, що працюють з маломобільними пацієнтами. Мета роботи – підвищення продуктивності роботи реабілітологів за допомогою розробки інформаційної системи. Результатом роботи є власне програмне забезпечення, яке дозволяє реабілітологам, що працюють з маломобільними людьми, оптимізувати організаційну частину їхньої праці, записувати примітки про проведені заняття та отримувати аналіз своєї роботи через візуальні інструменти. Для реалізації використано середовище розробки Android Studio, мова Kotlin, СУБД SQLite, Андроїд бібліотека Williamchart, Google Maps API.Item Розробка клієнтської частини системи бронювання спортивних об’єктів(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Васильєв О.У бакалаврській роботі автором розроблено клієнтську частину системи бронювання спортивних об'єктів. Проаналізовано методи створення таких систем та визначено їх основні показники. Використано такі сучасні технології як TypeScript, Next.js, Tailwind CSS, Apollo Client, React Hook Form, Zod, підходи до розробки Atomic Design та Modular Architecture для забезпечення високої якості та продуктивності. Проведено функціональне тестування, яке підтвердило надійність та відповідність системи вимогам користувачів. Система забезпечує безпеку даних, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та зручність у використанні.Item Розробка чат бота для інформаційної підтримки клієнтів(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Бедір Ахмет КенанУ ході роботи автором розроблено чат бота для інформаційної підтримки студентів університету ДУІТЗ. В роботі проведено огляд та аналіз предметної сфери, методи та засоби створення чат-боту, котрі дадуть можливість краще зрозуміти що таке чат бот і як він взаємодіє з користувачем. Виконано підбір системного та технічного забезпечення для розробки чат бота, проводиться порівняльний аналіз існуючих варіантів для вибору кращого інструменту реалізації. Для розробки та створення чат-бота використовувалась платформа Dialogflow та месенджер Telegram.Item Розробка програмного застосунку чат-бот для Telegram платформи(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Якобщук В. А.У ході роботи автором розроблено чат бота для психологічної підтримки студентів. В роботі проведено огляд та аналіз предметної сфери, методи та засоби створення чат-боту, котрі дадуть можливість краще зрозуміти що таке чат бот і як він взаємодіє з користувачем. Виконано підбір системного та технічного забезпечення для розробки чат бота, проводиться порівняльний аналіз існуючих варіантів для вибору кращого інструменту реалізації. Для розробки та створення чат-бота використовувалась платформа Dialogflow та месенджер Telegram.