121 Інженерія програмного забезпечення

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 62
  • Item
    Розробка інформаційної системи мережі магазинів із продажу побутової техніки
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Тюняєв В.А.
    У бакалаврській роботі автором розроблено інформаційну систему для автоматизації повсякденних процесів у мережі магазинів з продажу побутової техніки. Система дозволяє автоматизувати прийом та продаж товарів, управління співробітниками та обробку інших повсякденних операцій.Для реалізації проекту проведено аналіз предметної області та ідентифіковано користувачів системи. Розроблено структуру бази даних, що відповідає вимогам проекту, та обґрунтовано вибір необхідних інструментів і технологій.В розробці системи використано сучасні технології, такі як HTML, CSS , Node.js та база даних PostgreSQL. Розробка Front-End компонента забезпечила зручну та ефективну взаємодію користувачів з системою, тоді як Back-End компонент відповідав за обробку та зберігання даних, а також за взаємодію з базою даних.
  • Item
    Розробка комплексного рішення задачі автоматизації заробітку віртуальної валюти у гральних сервісах
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Гатман Д.
    Об’єкт дослідження – процес автоматизації заробітку віртуальної валюти в ігрових сервісах. Предмет дослідження – методи та програмні засоби для автоматизації цих процесів. Методи та засоби вирішення задач: структурне та об’єктно орієнтоване програмування, бібліотеки С++, взаємодія з API. Основні результати: розроблено та протестовано програмний комплекс для автоматизації заробітку віртуальної валюти в ігровому сервісі «Grand Theft Auto: Online», що дозволяє ефективно виконувати внутрішньо ігрові дії та заробляти віртуальну валюти з мінімальним втручанням користувача.
  • Item
    Аналіз динаміки криптовалют з використанням методів data mining
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мороз О.В.
    Об'єктом дослідження є методи спектрального та кореляційного аналізу для аналізу динаміки криптовалют. Метою роботи є аналіз технічних даних криптовалют для пошуку взаємозв'язків між криптовалютами та прихованих періодичностей. В результаті роботи було розроблено та протестовано на датасетах криптовалют методи спектрального та кореляціного аналізу. Був також проведений експеримент для пошуку взаємозалежностей між криптовалютами та дослідження спектру головних технічних характеристик для пошуку циклічних подій.
  • Item
    Розробка додатку «Організатор завдань та подій»
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Бабинін Є.О.
    В бакалаврській роботі створено веб-додаток для організації завдань та подій. В ході роботи над системою проведено аналіз аналогічних програмних рішень, за результатами якого здійснено функціональне та інформаційне моделювання системи, спроєктовано програмну модель застосунку та обґрунтовано вибір технологій для реалізації рішення. Зокрема, для реалізації інформаційної системи використані такі засоби та технології, як фреймворки Flask, Bootstrap 5, бібліотеки Flask-WTF, Flask-Session, SQLAlchemy, JQuery, двигун для шаблонів веб-сторінок Jinja2, СКБД PostgreSQL, система контролю версій Git, середовище розробки PyCharm, трьох-рівнева архітектура проєкту браузер, сервер додатку, сервер бази даних, а також архітектурний шаблон MVT.
  • Item
    Розробка додатку музичної бібліотеки
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Шевченко О.О.
    Метою роботи є розробка веб-додатку сервісу з можливістю завантаження та прослуховування аудіо матеріалів. Було проведено аналіз конкурентів: зарубіжних та вітчизняних на основі цих даних розроблено SWOT діаграму. Розроблено архітектуру додатку та проведено тестування даної системи. Головним пріоритетом є можливість завантаження користувачем власного аудіо контенту. При розробці застосовано HTML, SCSS. Angular, Angular Material, Spring Framework, Java та хмарного сховища MinIO.
  • Item
    Візуалізація руху двоступінчастого редуктора із використанням 3D-графіки в середовищі Microsoft Visual Studio
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Баштова Я. В.
    У бакалаврській роботі розроблений Windows-додаток, який здійснює візуалізацію руху механізму, основою якого є двоступінчатій редуктор, у режимі віртуального часу. Модель розроблена за законами механіки, які виведені з кінематичного аналізу руху механізму. Додаток створений за допомогою 3D-графіки із застосуванням бібліотеки DirectX і розроблений із використанням комп’ютерного моделювання на мові С# в інтегрованому середовищі Microsoft Visual Studio 19. Проведений ряд комп’ютерних експериментів з різними значеннями параметрів моделі.
  • Item
    Візуалізація обертання циліндра навколо рухомої осі із застосування 3D-графіки
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Винник М.О.
    У бакалаврській роботі розроблений Windows-додаток, який здійснює візуалізацію обертання циліндра навколо рухомої осі, у режимі віртуального часу. Виведено диференційне рівняння руху механічної системи, яке інтегровано чисельно за допомогою метода Рунге-Кутта. Додаток створений за допомогою 3D-графіки в інтегрованому середовищі Microsoft Visual Studio із застосуванням бібліотеки DirectX на мові С#. Проведений ряд комп’ютерних експериментів з різними значеннями параметрів моделі. Додаток має функціональні можливості побудови графіка кінцевих коливань, а також масштабування зображення механічної системи відносно положення спостерігача.
  • Item
    Створення вебдодатка візуалізації коливань подвійного математичного маятника
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Оліфіренко В.Ю.
    У бакалаврській роботі розроблений інтерактивний клієнтський веб-додаток, який здійснює візуалізацію кінцевих та малих коливань подвійного математичного маятника, у режимі віртуального часу. Виведена система двох диференційних рівнянь руху механічної системи, яка інтегрована чисельно за допомогою метода Рунге-Кутта. Додаток створений на мові JavaScript із використанням бібліотеки P5.js, яка надає простий API для роботи з графікою та анімацією. Проведений ряд комп’ютерних експериментів з різними значеннями параметрів моделі. Додаток має інтерактивний веб-інтерфейс, який дозволить користувачам вибирати різні параметри маятника, а також вибір моделі - малі коливання, отримані за формулами для аналітичного рішення системи, чи кінцеві коливання, які розраховуються чисельно за допомогою методу Рунге-Кутта.
  • Item
    Розробка інформаційної системи - криптоновини.
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Загребаленко О.В.
    У бакалаврській роботі автором проведено аналіз предметної області та існуючих аналогів для визначення основних критеріїв та функцій інформаційної системи, яка надає користувачам можливість доступу до актуальних новин, аналітики, графіків зміни курсу криптовалют, а також функціоналу для реєстрації, авторизації, коментування та адміністрування. обрано, з обґрунтуванням та описом, інструменти та технології для розробки інформаційної системи, спроектована база даних до інформаційної системи. Розроблено інформаційну систему та проведено тестування працездатності та функціональних можливостей системи для надання актуальних новин та аналітики про криптовалюти.
  • Item
    Розробка телеграм-бота помічника про здорове харчування дітей.
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Негрескул К.С.
    У бакалаврській роботі автором проведено аналіз першоджерел та додатків-аналогів, обрано, з обґрунтуванням та описом, інструменти та технології для розробки телеграм-бота та змодельовано телеграм-бот та спроектована для нього база даних. Розроблено телеграм-бот та проведено тестування працездатності та функціональних можливостей телеграм-бота помічника про здорове харчування дітей.
  • Item
    Розробка веб-сайту студії краси
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Золоташко В.В.
    У бакалаврській роботі автором було розроблено програмну реалізацію веб-сайту студії краси. Було проаналізовано предметну область «Судія краси», виявлено задачі, які повинен вирішувати веб-додаток та кроки для виконання цих завдань, розглянуто сучасні та актуальні методи розробки веб-сайтів зі схожими предметними областями, визначено основні вимоги до розроблюваного веб-сайту згідно результатам аналізу найвідоміших сайтів-конкурентів, поставлено вимоги до кінцевого продукту, розроблено план виконання відповідно до першості завдань. Відповідно до плану розроблено структуру сайту, проаналізовано існуючі фреймворки для розробки сайтів, вивчено програмний інструментарій, що застосовується для створення веб-сайту. В результаті веб-сайт буде мати детальну інформацію про М краси, галерею зображень, інформацію про місцезнаходження, а також надавати користувачу можливість сформувати запис на отримання послуги.
  • Item
    Розробка комерційного телеграм-бота з оплатою через платіжну систему
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Глущук М.В.
    Впродовж виконання бакалаврської роботи автором розроблено власного бота , який відправляє повідомлення на основі даних користувача і має зручну оплату за допомогою Wordpress-сторінки та сервісу для безпечної оплати «Liqpay» . Для реалізації проекту використано мову Python для телеграм-бота , фреймворк Express.js та мову javascript для серверної частини також було використано CMS Wordpress для HTML сторінки.
  • Item
    Розробка та реалізація кінематографічних спецефектів у кіно
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Цьомик М.С.
    У бакалаврській роботи було проведено дослідження розробки комп'ютерної графіки для сфери медіа-контенту. Були розглянуті та проаналізовані методи створення графіки, програми для їх створення, а також способи застосування. Створено, розглянуто та підтверджено графіку на фрагментах фільму. Метою роботи є створення повноцінного фрагменту кiно для компанiї клієнта.
  • Item
    Автоматизація керування робототехнікою при використанні WEB – додатку
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Осіпенко Р.С.
    У бакалаврській роботі виконано аналіз предметної області. Показана актуальність і доцільність даної тематики. Виконано аналіз сучасних вимог до аналогічних систем та з урахуванням сучасного науково технічного досвіду виконано проектування онлайн додатку для автоматизації процесу керування роботом. Закладено зручний принцип роботи, такий, що надає користувачеві певні переваги – йому потрібен лише браузер та Інтернет, і нема потреби встановлювати спеціальне програмне забезпечення для використання веб-додатку, а також оновлення веб-додатку відбуваються автоматично і усі користувачі використовують одну версію веб-додатку. Перевагою даного проекту вважається використання веб-додатку, оскільки, якщо робот, підключений до пристрою з Wi-Fi, це дозволяє використовувати веб-додаток без додаткового програмного забезпечення. Робот має власний модуль, який спільно використовує мережу. Користувачеві потрібно лише підключитися до Wi-Fi зі свого пристрою. В роботі розроблена клієнтська і серверна частина. Описані експлуатаційні алгоритми інтерфейсу.
  • Item
    Розробка 2D гри платформера на базі двигуна Unity для освітніх цілей
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Фомін О. В.
    У результаті виконання роботи автором розроблено власну гру, яка дозволяє учням створювати ігрові рівні, працювати з персонажами та вивчати основи програмування через візуальний скриптинг. Гра також включає елементи взаємодії з об'єктами, анімації та штучного інтелекту, що робить процес навчання більш захопливим і ефективним. Для реалізації проекту використовувались середовище розробки Unity, мова візуального програмування Visual Scripting, ресурси з Unity Asset Store для імпортування спрайтів, а також система контролю версій для збереження прогресу та командної роботи. . Мета роботи – створення навчального інструменту для дітей віком 10-16 років, який допоможе здобути навички розробки ігор, програмування та візуального скриптингу.
  • Item
    Розробка мобільної частини системи бронювання спортивних об’єктів
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Чергенцов М. С.
    У результаті виконання роботи автором розроблено мобільний додаток для бронювання спортивних об’єктів. Впродовж виконання бакалаврської роботи розроблено власний мобільний додаток, який дозволяє реєструвати клієнтів, бронювати спортивні об’єкти за зручним графіком та формою оплати. Для реалізації використано середовище розробки IntelliJ IDEA, фреймворк Flutter, мову Dart.
  • Item
    Розробка інформаційної системи для співробітників та відвідувачів кінотеатру
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ануфрієв В. В.
    У результаті виконання роботи автором розроблено інформаційну системи для надання послуг з придбання білетів у кіно. Дана інформаційна система буде призначена для співробітників та відвідувачів кінотеатру, відповідатиме сучасним потребам та стандартам обслуговування в галузі кінематографу Впродовж виконання бакалаврської роботи розроблено власне програмне забезпечення, яке дозволяє реєструвати учасників на події та обробляти дані в багаторівневому режимі, яке дозволяє забезпечувати послуги з придбання білетів у кіно. Для реалізації використано середовище розробки Intellij Idea, фреймворк Spring, СУБД PostgresSQL, мову Java, мову JavaScript.
  • Item
    Розробка веб-сайту для аніме магазину
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Назаренко А. А.
    Впродовж виконання бакалаврської роботи автором розроблено власне програмне забезпечення, яке дозволяє робити заявки та розміщувати товари через мережу Інтернет. Інформаційна система забезпечує аналіз та візуалізацію даних про товари та замовлення, а також можливість створювати замовлення з використанням веб-інтерфейсу. Для реалізації проекту використано мову програмування Python для створення серверної частини системи, а також мови JavaScript, HTML та CSS для розробки клієнтського вебінтерфейсу. В якості інтегрованого середовища розробки було використано PyCharm, що надає широкі можливості для програмування на мові Python. Для зберігання даних була використана база даних PostgreSQL, яка забезпечує ефективне зберігання та доступ до інформації про товари та їх стан
  • Item
    Розробка клієнтської частини системи бронювання спортивних об’єктів
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Васильєв О.
    У бакалаврській роботі автором розроблено клієнтську частину системи бронювання спортивних об'єктів. Проаналізовано методи створення таких систем та визначено їх основні показники. Використано такі сучасні технології як TypeScript, Next.js, Tailwind CSS, Apollo Client, React Hook Form, Zod, підходи до розробки Atomic Design та Modular Architecture для забезпечення високої якості та продуктивності. Проведено функціональне тестування, яке підтвердило надійність та відповідність системи вимогам користувачів. Система забезпечує безпеку даних, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та зручність у використанні.
  • Item
    Розробка серверної частини системи бронювання спортивних об’єктів
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Вівсюк Д. Ю.
    Метою роботи було cтворення надійної і ефективної серверної частини, яка забезпечить високу продуктивність і безпеку даних при бронюванні спортивних об’єктів. Результатом є серверний застосунок, який надає змогу користувачу виконати авторизацію, переглядати спортивні майданчики, бронювати спортивні об’єкти та проводити оплату за створене бронювання. Для реалізації використана платформа Node.js, фреймворк Nest.js, мову TypeScript. Було створено повноцінне GraphQL API, що працює за допомогою Apollo GraphQL.