073 Менеджмент
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Обгрунтування стратегії інноваційного розвитку сучасного оператора телекомунікацій прат «Київстар»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Чупрінін В. О.У даній роботі проаналізовано сучасний стан та визначено стратегічні напрями інноваційного розвитку оператора телекомунікаційного ринку - ПрАТ «Київстар». Зокрема, розглянуто теоретичні основи та практичний досвід управління персоналом в контексті телекомунікаційного сектору. Шляхом аналізу факторів активізації персоналу, запропоновано конкретні напрями для формування стратегії ефективного управління персоналом компанії.Item Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності ТОВ «Метінвест Холдинг» на ринку В2В(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Хусейнов С.В роботі узагальнено Теоретичні засади стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано політику корпоративної соціальної відповідальності ТОВ «Метінвест Холдинг». Запропоновано напрямки вдосконалення корпоративної соціальної відповідальності ТОВ «Метінвест Холдинг».Item Організація та ефективність міжнародних розрахунків у банківській сфері ЗЕД України(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Хмелевська К.В.У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти організації банківських розрахунків. Розглянуто питання про сутність управління банківськими платежами. Виконано аналіз системи управління ефективності міжнародних розрахунків у банківській сфері ЗЕД України. Досліджено проблеми та перспективи розвитку системи міжнародних розрахунків у банківській сфері.Item Стратегія Інтернет-маркетингу ТОВ «NetPeak» на ринку мобільних застосунків(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ханумян В.Д.В роботі узагальнені теоретичні засади формування стратегій Інтернет-маркетингу. Проведено аналіз маркетингової активності в Інтернеті ТОВ «NetPeak» на ринку мобільних застосунків. Проаналізовані особливості розробки нових мобільних застосунків ТОВ «NetPeak» в умовах цифровізації. Розроблені шляхи вдосконалення стратегій Інтернет-маркетингу ТОВ «NetPeak» на ринку мобільних застосунків.Item Вдосконалення системи управління персоналом об'єкта готельно-ресторанної сфери (на прикладі системи готелей «Reikartz»)»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Фрунзе Е.В.Вдосконалення системи управління персоналом об'єкта готельно-ресторанної сфери (на прикладі системи готелей «Reikartz»)» [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 073 Менеджмент; ОПП «Менеджмент»] / Наук. кер.: д.е.н., проф. В.О. Бабенко; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 84 с.Item Комунікативний менеджмент ТОВ «Алло» на ринку цифрової техніки(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Удод Л. Я.В роботі узагальнене теоретичні засади комунікативної політики. Проаналізовано комунікативну політику ТОВ «Алло» на ринку цифрової техніки. Розроблені напрямки вдосконалення комунікативної політики ТОВ «Алло» на ринку цифрової техніки. Розроблені пропозиції з медіа-планування та бюджет комунікацій для підприємства ТОВ «Алло».Item Стратегія інноваційного розвитку мобільного оператора TOB «lifecell» в Україні(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Удод О. Я.У дипломній роботі виділені основні тенденції стратегічного та інноваційного розвитку сучасного підприємства. Розглянуті основні тенденції формування інноваційної стратегії підприємства. Здійснено загальний економічний аналіз роботи мобільного оператора ТОВ «Lifecell». Проведено загальну характеристика діяльності мобільного оператора TOB «Lifecell» в Україні. Показана оцінка інноваційних планів розвитку мобільного оператора TOB «Lifecell». Запропоновано рекомендації з розробки та вдосконалення плану інноваційного розвитку мобільного оператора ТОВ «lifecell» в Україні. Сформовано стратегії інноваційного розвитку мобільного оператора TOB «Lifecell» в Україні.Item Маркетинг медичних послуг медичного центру «Into-Sana»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Тетерук Є. Е.В роботі узагальнене теоретичні засади маркетингу послуг. Проведено оцінку маркетингової діяльності медичного центру «Into-Sana». Оцінені ризики реалізації бізнес-плану відділення лікування хронічного болю медичного центру «Into-Sana» та сформувати його маркетингову стратегію. Сформовані напрямки вдосконалення маркетингу послуг медичного центру «Into-Sana».Item Мотивація персоналу як об'єкт управління на підприємстві АТ «Коблево» в умовах військового часу(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Сорочан Т. А.У роботі узагальнено теоретико-методичні основи мотивації персоналу на підприємстві в умовах військового часу. Проаналізовано стан та особливості мотивації працівників АТ «Коблево» в сучасних умовах. Обґрунтовані варіанти формування стратегії управління персоналом підприємства на основі цифрових платформ. Запропоновано напрями удосконалення системи мотивації для підвищення ефективності управління персоналом на підприємстві.Item Маркетинговий менеджмент TOB «Lifecell» в умовах військового стану в Україні(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Набережний В. О.В роботі узагальнені теоретичне забезпечення концепції маркетингового менеджменту підприємства. Проведено стратегічний аналіз TOB «Lifecell» на ринку телекомунікацій та мобільного зв’язку в умовах військового стану. Розроблені шляхи вдосконалення системи маркетингового менеджменту TOB «Lifecell» в умовах військового стану.Item Стратегічні засади розвитку ТОВ «Лоджик Пауер» на ринку В2В в умовах військового часу(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мелехін Іван КостянтиновичВ роботі узагальнені теоретичні засади формування стратегій. Проведено стратегічний аналіз підприємства ТОВ «Лоджик Пауер» в умовах військового стану. Розроблені шляхи вдосконалення стратегії розвитку підприємства ТОВ «Лоджик Пауер» в умовах військового стану.Item Запровадження нових банківських послуг у діяльність AT «Ощадбанку»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Мастєрова І. В.У роботі уточнено та визначено зміст інновацій, банківських інновацій, нового банківського продукту; розкрито основні етапи розробки та впровадження банківського продукту, різновиди його життєвого циклу; досліджено історичні етапи становлення банківського сектору України, проведено аналіз його стану. Досліджено інноваційну діяльність АТ «Ощадбанк», також було виявлено його основні недоліки та переваги, виявлені перспективні тенденції розвитку банківської інновації, досліджено світові стартапи в банківській сфері, розглянуто шляхи вирішення існуючих проблем банку та виділені рекомендації щодо запровадження нових банківських послуг у діяльність АТ «Ощадбанк».Item Стратегія бренд-менеджменту ТОВ «ТЕХНОПАРК «ХЕМОПОЛЬ»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Маркович І.Д.В роботі узагальнені стратегічні засади бренд-менеджменту. Проаналізована система та стратегія бренд-менеджменту підприємства ТОВ «Технопарк «Хемополь». Проаналізовано маркетингову середу підприємства ТОВ «Технопарк «Хемополь». Проведено дослідження товарного портфелю брендів підприємства ТОВ «Технопарк «Хемополь».Розроблені шляхи вдосконалення системи бренд-менеджменту підприємства ТОВ «Технопарк «Хемополь»Item Управління розвитком ТОВ «Вектор» на основі концепції диверсифікації(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Лісеціька Наталія ВадимівнаВ роботі узагальнені теоретико-методичні основи управління розвитком підприємства на основі концепції диверсифікації. Проведена стратегічна оцінка передумов управління розвитком ТОВ «Вектор» на основі концепції диверсифікації. Проаналізовані можливості реалізації стратегії диверсифікації ТОВ «Вектор» на основі колаборації з ТМ «NaVi» в сфері стрімінгових послуг. Оцінені чинники впливу на формування стратегії диверсифікації ТОВ «Вектор». Проаналізовано Інтернет-активності ТОВ «Вектор». Розроблені шляхи вдосконалення управління розвитком ТОВ «Вектор» на основі концепції диверсифікаціїItem Запровадження інноваційних послуг в діяльності ат «укрпошта».(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Леонов Д. М.У роботі були розглянуті основні складові інноваційного розвитку та діяльності підприємства, виділені тенденції розвитку логістики в Україні. Також проведено аналіз роботи АТ «Укрпошта» та досліджені фінансово-економічні показники підприємства. Виділені основні тенденції та аналіз інноваційного розвитку АТ «Укрпошта». Розроблено пропозиції для удосконалення та зростання обсягів послуг інноваційної діяльності АТ «Укрпошта».Item Стратегії рекрутметну та навчання персоналу ТОВ «Сота Альянс» в умовах кризи.(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Костюк О. О.У магістерській роботі автором проведено дослідження з актуальних питань рекрутметну та навчання персоналу, а саме: узагальнено теоретико-методичні основи рекрутингу та навчання персоналу підприємства; проаналізовано методи набору персоналу ТОВ «Сота Альянс» та оцінено фактори його покращення; запропоновано напрями формування механізму ефективного набору та навчання нових співробітників на підприемствіItem Удосконалення системи інноваційного менеджменту телекомунікаційного оператора «Vodafone Україна»(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Каштанова А. Д.У дипломній роботі виділені основні визначиння поняття інновацій та розкритий зміст теорії інноваційної діяльності, а також етапи та покоління інноваційного процесу. Проаналізовані особливості стратегічного управління інноваційною діяльністю на підприємстві та здійснено аналіз інноваційної діяльності компанії ПрАТ «Vodafone Україна», включаючи загальну характеристику бізнесу та техніко-економічну характеристику. Проаналізовано ефективність інноваційної діяльності на прикладі ПрАТ «Vodafone Україна». Запропоновані шляхи підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю ПрАТ «Vodafone Україна».Item Стратегія Інтернет-маркетингу торговельної мережі «Копійка» в умовах військового часу(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ільницька Аліна Василівна.В роботі узагальнені стратегічні засади концепції Інтернет-маркетингу. Проаналізована система маркетингу торговельної мережі «Копійка» в контексті розвитку Інтернет-маркетингу. Розроблені шляхи вдосконалення маркетингової Інтернет-стратегії торговельної мережі «Копійка». Сформовано шляхи вдосконалення стратегії просування ТМ «Копійка» в Інернеті за допомогою мобільних додатків. Оцінено ефективність від впровадження нових функцій в мобільному додатку «Копійка».Item Формування стратегії інтернет - маркетингу як інструменту рекламної діяльності digital-агенції «recklama.(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Задворний О. О.У роботі були розглянуті поняття інтернет-маркетингу, його сутність та принципи роботи. Також проведено аналіз роботи DIGITAL-АГЕНЦІЇ «RECKLAMA» та досліджені конкурентно спроможності. Виділені основні методи збільшення продажів за допомогою інтернет-маркетингу. Відображено ефективність використання інтернет-маркетингу та ДІЯЛЬНОСТІ DIGITAL-АГЕНЦІЇ «RECKLAMA».Item Стратегія performance-маркетингу для просування бренду інтернет-магазину(State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Єфимчук К.О.У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено особливості сучасного напряму цифрового маркетингу – performance-маркетингу розроблено стратегія performance-маркетингу для просування бренду Інтернет-магазину та ІТ-продукту, використовуючи сучасні цифрові інструменти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »