Статті

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЕНЕРА
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Бондаренко О. В.; Bondarenko O.; Пільова С. Г.; Pilova S.
    Складність роботи тренера (особливо у командних видах спорту) полягає також у тому, що об'єктом діяльності тренера є і окрема, індивідуально своєрідна особистість гравця та команда в цілому, в якій мають бути інтегровані та максимально ефективно використані особливості та переваги гравців, гранично сконцентрованих на досягненні командної мети. У таких умовах сама специфіка роботи тренера вимагає від нього відповідних педагогічних та психологічних знань та навичок, особистісної спрямованості на ці розділи його роботи. Успішне тренування – це набагато більше, ніж просто вигране змагання. У ньому успішні тренери допомагають спортсменам набути нових навичок, полюбити чесну спортивну боротьбу та розвивати почуття власної гідності. Успішні тренери добре обізнані не тільки в технічних і тактичних навичках їхніх спортивних змагань, але вони також знають, як навчати цих навичок молодих людей. Успішні тренери не лише навчають спортивних навичок, вони також викладають і моделюють майбутнє життя професійних спортсменів, в якому вони мають успішно жити після закінчення спортивної кар'єри. Для успішного тренера бути закритим для спілкування, мовчазним та суворим не означає бути сильним. Сила тренера полягає в готовності йти на ризик у його відносинах зі спортсменами, розкриваючи себе для побудови найкращих стосунків, щирих та довірчих. Саморозкриття тренера означає, що реальні, чесні та справжні почуття та стосунки тренер шукає та виробляє, насамперед, у собі, а потім ділиться ними зі своїми спортсменами, разом з ними зростає та вдосконалюється. Якщо тренер не розкрив себе належним чином, його спортсмени не поділяться з ним своїми думками та почуттями. Без цих знань своїх спортсменів не можна розраховувати на допомогу їм у розвитку особистості та у виробленні психологічних навичок, необхідних і для конкретного спорту, і для успішного подальшого життя спортсмена, після закінчення його спортивної кар'єри. The complexity of the coach's work (especially in team sports) also lies in the fact that the object of the coach's activity is both a separate, individually distinctive personality of the player and the team as a whole, in which the features and advantages of the players, extremely concentrated, should be integrated and used as efficiently as possible on achieving the team goal. In such conditions, the very specifics of the coach's work require him to have appropriate pedagogical and psychological knowledge and skills, personal focus on these sections of his work. A successful workout is much more than just winning a competition. In it, successful coaches help athletes acquire new skills, fall in love with fair sports fighting, and develop a sense of selfworth. Successful coaches are not only well versed in the technical and tactical skills of their sport, but they also know how to teach these skills to young people. Successful coaches not only teach sports skills, they also teach and model the future life of professional athletes, in which they should live successfully after the end of their sports career. For a successful coach, being closed to communication, silent and strict does not mean being strong. The strength of a coach lies in his willingness to take risks in his relationship with athletes, revealing himself to build the best relationship, sincere and trusting. The coach's self-disclosure means that the coach seeks and produces real, honest and genuine feelings and relationships, first of all, within himself, and then shares them with his athletes, growing and improving with them. If a coach does not disclose himself properly, his athletes will not share their thoughts and feelings with him. Without this knowledge, your athletes cannot be counted on to help them in the development of their personality and in the development of psychological skills necessary for a specific sport and for a successful further life of the athlete, after the end of his sports career.