275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 18 of 18
  • Item
    Дослідження методів перевезень зернових культур для раціоналізації автотранспортної системи
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Чабан М.В.
    Робота присвячена вирішенню актуальної науково - прикладної задачі, що полягає у підвищенні ефективності транспортного процесу доставки зернових культур завдяки розробленню моделі та удосконаленню методу, що базуються на використанні методів машинного навчання. Метою даної роботи є вдосконалення організації транспортного процесу з доставки зернових культур з сільськогосподарських підприємств на елеватори з використанням методів машинного навчання з урахуванням функціональних і вартісних показників виконання замовлень. Предметом є модель зміни параметрів транспортного процесу для транспортування зернових культур з сільськогосподарських підприємств на елеватори в залежності від особливостей його організації. Методи дослідження включають теорію транспортних процесів, математичну статистику, математичне моделювання, методи машинного навчання, методи ієрархічного кластерного аналізу та використання комп'ютерних експериментів. Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці алгоритмів і комп'ютерних моделей, заснованих на пропонованому способі вибору розумного транспортного засобу для виконання замовлень на поставку зернової продукції з сільськогосподарських підприємств, це дозволяє використовувати поліпшені моделі для оцінки витрати палива транспортних засобів і підвищення якості рішень і ефективність відповідних транспортних процесів
  • Item
    Оцінка якості організації дорожнього руху на сегментах вулично-дорожніх мереж, що регулюються
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Шелудько Д.О.
    Кваліфікаційна робота присвячена визначенню показників оцінки якості організації дорожнього руху на регульованих перехрестях. В теоретичному розділі роботи розглянуто поняття організації дорожнього руху на регульованих перехрестях, а також критерії оцінки якості організації дорожнього руху. Визначені інтегральні критерії, які оцінюють дорожній рух на регульованих перехрестях. В аналітико-дослідницькому розділі проведено обґрунтування вибору базового елементу міської регульованої вулично-дорожньої мережі. Проаналізовані математичні моделі оцінки швидкості сполучення та руху в вільних умовах на сегменті вулиці з регульованим рухом. В проектно-рекомендаційному розділі на основі даних існуючих транспортних потоків проведено моделювання руху для ділянки дороги із 2 смугами руху, моделювання сегментів з 3 смугами руху, моделювання впливу на швидкість сполучення зупинки громадського транспорту. Розглянуті також питання з охорони праці і безпеки в надзвичайних ситуаціях.
  • Item
    Аналіз та удосконалення способів перевезень дрібнопартійних вантажів для підвищення ефективності
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Шевченко О.А.
    Метою дослідження є підвищення ефективності автомобільних перевезень збірних вантажів в умовах мінливого транспортного попиту. Досягнення цієї мети можливе за рахунок визначення закономірностей впливу коливань попиту на ефективність транспортного процесу, що полегшує планування та управління транспортними системами доставки збірних вантажів у складних умовах великих міст. Об'єктом дослідження є система доставки посилок. Предметом дослідження є ефективність перевезень збірних вантажів у великих містах. Методи дослідження Метод системного аналізу використовувався для дослідження структури та елементів транспортної системи, взаємозв'язків між елементами транспортної системи та взаємозв'язків між транспортною системою та зовнішнім середовищем. Методи теорії ймовірностей та математичної статистики використовувалися для аналітичного опису процесів, що відбуваються в транспортній системі. Математичне моделювання використано для дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на ефективність функціонування транспортної системи. Методи імітаційного моделювання були використані для розробки моделі, що описує транспортний процес при зміні умов транспортного попиту. Практичне значення отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії ефективності транспортного процесу доставки вантажів. На відміну від відомих наукових суджень про ефективність транспортного процесу виявлено необхідність врахування змінних факторів попиту в критеріях ефективності.
  • Item
    Аналіз та удосконалення режимів роботи автобусів у приміському сполученні для раціоналізації пасажирських автоперевезень [кваліфікаційна (бакалаврська) робота зі спеціальності 275 Транспортні технології (за видами); ОПП «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)»] / Наук. кер.: ст. викладач А.Я. Любимов; Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку. Одеса : ДУІТЗ, 2024. 45 с.
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Таран К.В.
    Об’єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на маршруті. Мета дослідження - дослідження перевезень пасажирів на маршруті з обґрунтуванням вибору оптимального варіанту. У дипломній роботі проведено аналіз реальної схеми маршруту та основних показників, які впливають на ефективність роботи пасажирського автомобільного транспорту. Проведено детальний опис роботи автотранспортного підприємства та його організаційної структури. Описано та розраховані основні показники використання автобусів на міжміському маршруті. Визначено техніко-експлуатаційні показники роботи автобуса на маршруті. Обґрунтовані пропозиції по покращенню існуючої організації перевезень. Проаналізовано організацію управління автобусами на маршруті. Розроблено графік і розклад руху автобуса на маршруті.
  • Item
    Способи урахування європейської угоди про умови праці для екіпажів транспортних засобів, що здійснюють міжнародні автоперевезення
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Станченко Г.І.
    У сyчaсному світі міжнародні aвтoпepевезeння відіграють важливу poль у логістичних лaнцюжкax та розвитку eкономіки. Зростання обсягів пepeвезень та розширення спiвпpaці між країнами poблять все більш aктyальним питання дотримання єдиниx правил та нopм для eкiпажів тpaнспортних засобів. Oдним із ключових дoкумeнтів, що регyлюють цю сферу, є Євpoопейська угода про умови праці для екіпажів транспopтних заcoбів, що здійснюють міжнародні aвтопepeвезення. Ця дипломна poбота присвячена дослідженню cпoсобів урахування ЄУУПЕПТ пpи здійсненні міжнародних aвтoперевезень. Метою дoсліджeння є вивчення основниx положень ЄУУПЕПТ, аналіз cпосoбів та методів їx впpoваджeння в Укрaїні, а такoж poзробка pекoмендацій щодо покращення ypахування ЄУУПЕПТ під чaс міжнapoдних автоперевезень.
  • Item
    Аналіз методики впровадження вимог законодавства України до технічного стану транспортних засобів
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Рогоза А.В.
    Проведено аналіз методики впровадження вимог законодавства України щодо технічного стану транспортних засобів. Розглянуто основні нормативно-правові акти, що регулюють технічний огляд і обслуговування транспортних засобів, зокрема стандарти безпеки та екологічні вимоги. Оцінено ефективність існуючих підходів до контролю за технічним станом автомобілів, зокрема процеси періодичних перевірок, сертифікації та відповідності технічним нормам. Проаналізовано виклики та проблеми, пов'язані з імплементацією законодавчих вимог, а також запропоновано шляхи удосконалення механізмів контролю для забезпечення більш високої безпеки на дорогах. Особлива увага приділена використанню новітніх технологій для моніторингу та діагностики технічного стану транспортних засобів.
  • Item
    Аналіз методів обстеження пасажиропотоків в сучасних умовах
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Пильщик Д.А.
    Проведено аналіз сучасних методів обстеження пасажиропотоків для оцінки ефективності функціонування транспортних систем. Розглянуто традиційні та інноваційні підходи до збору та аналізу даних про пасажиропотоки, включаючи методи спостереження, анкетування, використання електронних квитків, GPS-трекінгу та великих даних. Оцінюється їх точність, витрати та практичність застосування у міських умовах. Особлива увага приділяється можливостям використання цифрових технологій і автоматизованих систем для покращення якості даних та оптимізації транспортних послуг. Результати обстеження пасажиропотоків дозволяють приймати обґрунтовані рішення щодо маршрутизації, планування графіків руху та підвищення ефективності роботи громадського транспорту. Метою дипломної роботи є розгляд теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо оптимізації транспортної логістики підприємств. Об’єктом дослідження є оптимізація транспортної логістики на підприємстві. Предмет дослідження – теоретичні засади та практичні положення щодо шляхів оптимізації транспортної логістики підприємств. Результати роботи. Було запропоновано впровадження проекту оптимізації транспортної логістики за допомогою датчиків та трекерів. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними логістичними підприємствами для оптимізації транспортної логістики.
  • Item
    Вплив транспортної галузі України на експлуатаційний стан доріг при плануванні та проведенні їх ремонту
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Нікіфоров Д.М.
    Досліджується вплив транспортної галузі України на експлуатаційний стан доріг, а також особливості планування та проведення їх ремонту. Оцінюються основні фактори, що спричиняють деградацію дорожньої інфраструктури, зокрема підвищена інтенсивність руху, перевантаження транспортних засобів і нестабільне фінансування. Аналізується взаємозв'язок між станом доріг та інтенсивністю транспортних потоків, що дозволяє ефективніше планувати ремонтні роботи. Пропонуються рішення для підвищення якості дорожнього покриття, використання інноваційних технологій і матеріалів, а також покращення механізмів моніторингу стану доріг. Особлива увага приділяється питанням економічної ефективності ремонтних робіт і стратегічного планування для зменшення експлуатаційних витрат. Метою роботи є оптимізація структури парку рухомого складу підприємства. У дипломній роботі вирішені задачі оптимізації структури рухомого складу, проаналізовані підходи до підвищення ефективності діяльності підприємств в цілому, дана оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. В рамках оптимізації структури рухомого складу був обраний метод оптимізації за собівартістю перевезень, в ході якого було визначено модель автобуса з найменшими витратами на 1 км пробігу. Також було оптимізовано кількісний розподіл автобусів за маршрутами за рахунок збільшення інтервалу руху на одному з маршрутів.
  • Item
    Способи досягнення надійності функціонування міського транспорту за рахунок використанням геоінформаційних технологій
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Кроча К.М.
    У даній роботі розглядаються способи підвищення надійності функціонування міського транспорту за допомогою впровадження геоінформаційних технологій (ГІС). Використання ГІС дозволяє підвищити точність планування маршрутів, оптимізувати управління транспортними потоками та підвищити ефективність реагування на надзвичайні ситуації. Завдяки аналізу геопросторових даних можна виявляти проблемні ділянки дорожньої мережі, прогнозувати можливі затори та коригувати рух у режимі реального часу. Особливу увагу приділено інтеграції ГІС із системами моніторингу транспорту, що дозволяє забезпечити оперативний контроль за рухом міських транспортних засобів та зменшити час затримок. Запропоновано також застосування ГІС для оптимізації розташування транспортної інфраструктури, що сприяє підвищенню загальної стійкості транспортної системи міста.
  • Item
    Обґрунтування пропозицій підвищення ефективності функціонування транспортної системи крупного міста
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Коломієць К.О.
    Дослідження присвячене обґрунтуванню пропозицій щодо підвищення ефективності функціонування транспортної системи крупного міста. В умовах швидкого зростання урбанізації, збільшення населення та автомобільного трафіку, оптимізація транспортних процесів стає критично важливою для забезпечення комфортного та безпечного пересування мешканців. У роботі аналізуються основні проблеми, що впливають на ефективність транспортної системи, зокрема, затори, недостатня розвиненість громадського транспорту та інфраструктури, а також екологічні виклики. Пропонуються комплексні рішення, такі як впровадження інтелектуальних транспортних систем (ІТС), розвиток велосипедної інфраструктури, модернізація громадського транспорту та створення зон обмеження руху для приватних автомобілів. Результати дослідження акцентують на важливості міжсекторальної співпраці, інвестицій у сучасні технології та участі громадськості у плануванні транспортних рішень. Запропоновані заходи можуть суттєво покращити якість життя у місті, зменшити затори та забруднення, а також сприяти сталому розвитку урбаністичного середовища.
  • Item
    Роль транспортно-логістичного комплексу у просуванні інфраструктурного розвитку регіону
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Ковалишин Б.Р.
    Метою є дослідження теоретичних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо розвитку транспортної системи регіону в контексті його інфраструктурного забезпечення. Для досягнення поставленої мети визначено й розв’язано такі завдання: уточнено сутність транспортної системи регіону в контексті його інфраструктурного забезпечення; узагальнено світовий досвід розвитку транспортних систем і визначено показники оцінювання розвитку транспортної системи регіону; здійснено аналіз розвитку транспортної системи України та її регіонів; надано порівняльну оцінку розвитку транспортних систем старопромислових регіонів у контексті їх інфраструктурного забезпечення; сформовано процедуру проведення ситуаційної оцінки розвитку транспортної системи регіону; обґрунтовано використання логістичного підходу до розвитку транспортної системи регіону; розроблено принципові підходи до визначення напрямів розвитку транспортної системи старопромислових регіонів в контексті інфраструктурного забезпечення. Об'єктом дослідження є розвиток транспортної системи регіону. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів розвитку транспортної системи регіону в контексті його інфраструктурного забезпечення. Основний науковий результат роботи полягає в розроблені принципових підходів до розвитку транспортної системи регіону в контексті його інфраструктурного забезпечення на засадах логістичного підходу.
  • Item
    Особливості «холодних» ланцюгів постачань в Україні
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Іванов О.С.
    Актуальність дослідження визначається впливом на діяльність підприємств трансформації економіки України, що вимагає формування нових підходів до підвищення організаційної та економічної ефективності управління логістичними ланцюгами поставок підприємств, підтримання їхньої конкурентоспроможності та ефективності функціонування з урахуванням цілей сталого розвитку. Зміна орієнтирів економічного розвитку супроводжується розширенням низки питань, що визначають переосмислення як економічної теорії, так і практичних розробок, що формує завдання створення організаційно-економічних основ для застосування законодавчих, нормативних та техніко-економічних механізмів управління холодною логістикою підприємств. Концепція дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико- методологічних положень, згідно з якими сучасний етап еволюції теорії холодної логістики та управління ланцюгами холодних поставок у системі товарообміну виявився обумовлений інноваційними змінами й вимагає науково-практичної розробки нової фундаментальної моделі оптимізації підприємств холодної логістики. Емпірично актуальність такої моделі є важливим імперативом для подальшого методологічного розвитку теорії управління ланцюгом поставок холоду, що підвищить стійкість та ефективність подальшого розвитку логістики холоду в харчовій промисловості, формуючи передумови для якісного оновлення конфігурації.
  • Item
    Дослідження особливостей документального оформлення автомобільних перевезень вантажів у міжнародному сполученні
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Гончарук А.А.
    Дослідження присвячене аналізу особливостей документального оформлення автомобільних перевезень вантажів у міжнародному сполученні. В умовах глобалізації та зростання міжнародної торгівлі правильне оформлення документації є критично важливим для забезпечення ефективності логістичних процесів, зменшення ризиків затримок та митних штрафів. У роботі розглядаються основні види документів, які супроводжують міжнародні автомобільні перевезення, зокрема, накладні, митні декларації та контракти. Аналізуються вимоги міжнародних стандартів і угод, таких як Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів (CMR), що регулює умови та порядок перевезення. Окрему увагу приділено практичним аспектам оформлення документів, розглянуто типові помилки та способи їх уникнення. Результати дослідження підкреслюють важливість чіткого розуміння документального оформлення для підприємств, що займаються міжнародними перевезеннями, а також надають рекомендації щодо оптимізації процесів документації для підвищення конкурентоспроможності в умовах сучасного ринку.
  • Item
    Способи удосконалення планування перевезень вантажів автомобільним транспортом загального користування
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Волосатий Р.Б.
    Метою роботи є виявлення закономірностей логістичного управління автотранспортним обслуговуванням декількох матеріальних потоків. Для досягнення мети роботи поставлено та вирішено наступні задачі: - проаналізувати розвиток науково-практичних підходів до логістичного управління автотранспортним обслуговуванням матеріальних потоків; - обґрунтувати методи вирішення завдань автотранспортного обслуговування матеріальних потоків; - виявити закономірності логістичного управління автотранспортним обслуговуванням декількох матеріальних потоків. Об’єктом роботи є процес логістичного управління автотранспортним обслуговуванням декількох матеріальних потоків. Предмет роботи - закономірності логістичного управління автотранспортним обслуговуванням декількох матеріальних потоків. Методи роботи: методи математичної статистики залучено до оброблення показників роботи автотранспортних підприємств під час транспортного обслуговування декількох матеріальних потоків; методи експериментальних досліджень використанні в процесі вивчення технологічного процесу перевезення декількох матеріальних потоків; методи математичного моделювання та системного аналізу задіяні до дослідження впливу параметрів автотранспортного обслуговування на зміну показників ефективності автотранспортного обслуговування; метод проектного аналізу застосовано під час оцінки ефективності транспортного обслуговування.
  • Item
    Розробка пропозицій удосконалення та впровадження інтелектуальних транспортних систем за рахунок аналізу їх використання в закордонній практиці
    (2024) Босак Є.А.
    Дискретний характер транспортних робіт та обмежені можливості транспортних систем вимагають упорядкування навантажувально-розвантажувальних робіт та подачі транспорту в пункт вантаження з метою узгодження роботи суміжних технологічних підсистем. Вирішення цієї проблеми дозволить оптимізувати роботу всіх виконавчих ланок, задіяних у русі матеріального потоку від виробника до споживача. Постановка проблеми. Під час розробки єдиного технологічного процесу доставки товарів одною з основних задач є складання графіків подачі транспорту на склади і особливо це є необхідним при регулярних (в тому числі сезонних) перевезеннях. Застосування графіків роботи автотранспорту створює умови для встановлення раціонального співвідношення роботи навантажувально-розвантажувальних засобів і рухомого складу з урахуванням виробничих потужностей виробників, попиту споживачів і можливостей автотранспортних підприємств. Як бачимо, це є багатокритеріальна задача і вирішення її є актуальним в усьому процесі руху матеріального потоку. Таким чином, метою роботи є обґрунтування функціональної моделі, що дозволяє ефективно узгоджувати роботу автотранспортних і навантажувально-розвантажувальних засобів у заданих часових обмеженнях.
  • Item
    Обґрунтування переваг застосування мережевої технології управління транспортних перевезень
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Борщенко А.С.
    Процес розвитку інформаційних технологій охоплює всі сфери нашого життя. Сфера менеджменту не є винятком. Традиційні технології управління змінюються під впливом інтенсивного розвитку комп'ютерних технологій та вдосконалення комунікаційних технологій, включаючи Інтернет-технології. Зокрема, це стосується технологій мережевого управління та організації роботи підприємств, організацій та установ. Сучасний підхід до формування мережевих організаційних структур управління розглядається як інструмент інноваційного менеджменту в контексті створення нових форм підприємницької співпраці - інноваційних кластерів на території, тимчасових команд між підрозділами, венчурних фондів тощо . Об’єкт дослідження – мережева (інтелектуальна транспортна система) ,як спосіб оптимізації та управління ланцюгами постачання. Мета дослідження – виявити та освітлити основні переваги мережевої технології транспортних перевезень.
  • Item
    Методи оцінки та підвищення ефективності дорожньо-транспортних експертиз
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Балакішієв А.А.
    Дорожньо-транспортні пригоди на наших дорогах не рідкість. На жаль, в ньому беруть участь не тільки новачки, а й досвідчені водії. Це пов'язано з багатьма факторами, від порушення правил дорожнього руху до низької якості доріг. У будь-якому випадку винний підлягає відповідальності (матеріальної, адміністративної або кримінальної). Це залежить від тяжкості наслідків. Таким чином, встановлення обставин аварії та встановлення винуватця є основною вимогою при розгляді випадків цієї категорії. Визначити вину учасників, а так само причинно наслідковий зв'язок між їх діями і настанням ДТП допоможе експертиза з визначення обставин ДТП для встановлення обставин аварії. Залежно від ситуації можуть бути призначені слідчі органи за рішенням суду або в разі особистого звернення людини до спеціалізованої установи. Об’єкт дослідження – контроль та підвищення якості проведення дорожньо-транспортної експертизи Мета дослідження – розробка дій та методів на основі проведених для запобігання повторних ДТП .
  • Item
    Планування, організація та управління термінальна-складськими комплексами у транспортно-логістичних системах
    (State University of Intelligent Technologies and Telecommunications, 2024) Альошкін К.О.
    Необхідність якісного розвитку системи управління транспортно-складськими комплексами (ТСК) у транспортно- логістичних системах (ТЛС) аргументується поруч із істотними обставинами, що затрудняють ефективне товаропостачання по Україні та її регіонах, а саме: відсутністю єдиної скоординованої стратегії розвитку окремих видів транспорту та забезпечення її термінально-складської інфраструктури; вичерпані можливості пропускної здатності інфраструктури існуючих автомобільних транспортно- логістичних мереж, що призводить до збільшення часу на транспортування та обробку вантажів; спостерігається значне збереження в розвитку автомобільних ТЛС різних регіонів України. Незважаючи на успішну, в цілому, реалізацію програми «Транспортна стратегія України на період до 2030 року» системні перетворення в стаціонарних ТЛС відбуваються повільно і часто без застосування науково-методологічного обґрунтування. Об’єкт дослідження – автомобільна транспортно-логістична система, як складна система взаємодії суб'єктів транспортування та складування вантажів, що раціоналізує процес розподілу вантажопотоків між комплексами їх виробництва та споживання. Мета дослідження – розробка методології планування, організації та управління термінально-складськими комплексами в транспортно-логістичних системах, як механізм отримання оптимальних рішень, що забезпечують підвищення ефективності при транспортуванні та складуванні вантажів і реалізованих на базі цифрових технологій