Search
Now showing items 1-10 of 24
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВНЗ У ПРОЦЕСІ ГЛОБАЛЬНИХ ТА БОЛОНСЬКИХ ЗМІН
(Одеський національний морський університет, 2013)
У статті здійснено дослідження особливостей конкурентоспроможності внз у контексті глобальних та болонських змін, визначені позиції ОНАЗ ім. О.С. Попова та запропоновані рекомендації по підвищенню рівня рейтингової оцінки, ...
БЕНЧМАРКІНГ У ВИЗНАЧЕННІ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ
(Харківський національний економічнний університет, 2013)
У статті проаналізовано еволюцію розвитку та можливості застосування бенчмаркінгу в телекомунікаційній сфері. Досліджено сутність бенчмаркінгу на основі узагальнення підходів різних учених до визначення цього поняття. З ...
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ СВЯЗИ
(ДНУ, 2002)
В статье предложены концептуальные принципы подхода к решению проблемы
разработки методологии оценки конкурентоспособности маркетинга предприятия связи как
основного фактора, определяющего его успех на рынке, на базе ...
ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
(Харків, 2014)
Мета статті полягає у визначенні шляхів оптимізації організаційної структури великого підприємства шляхом впровадження відділу контролінгу задля підвищення його конкурентоспроможності на ринку (на прикладі державного ...
ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)
Розглядається можливість удосконалення існуючих методів оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах. З огляду на те, що конкурентоспроможність підприємства виступає критерієм ефективності здійснення ...
ПРОБЛЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)
Проаналізовано існуючий стан проблеми оцінки конкурентноспроможності телекомунікаційних послуг, наведено результати досліджень авторів з цих питань, визначено та обґрунтовано проблеми, які потребують подальшого вирішення.
ПОТЕНЦІАЛ ТА ФАКТОРИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ГАЛУЗІ ІТ В УКРАЇНІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)
Інформаційні технології (ІТ), безумовно, є однією з тих складових економічного, політичного та соціально-культурного середовища країни, які слугують не лише рушієм розвитку й елементом, який підвищує мобільність, але й ...
ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
(ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2015)
Дана стаття присвячена аналізу різних підходів до трактування поняття конкурентноспроможності вищих навчальних закладів (ВНЗ), дослідженню актиуальної проблеми динаміки ринку освітніх послуг (ОП) в контексті глобалізації. ...
ИННОВАЦИОННОСТЬ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЕЁ ВЛИЯНИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)
Внешнеэкономическая деятельность является сегодня одним из главных направлений развития современных государств, поскольку ни одна страна в мире практически не в состоянии самостоятельно развивать собственное производство, ...
ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)
Сучасне економічне зростання та конкурентоспроможність економіки пов'язані з науково-технічним прогресом, інтелектуалізацією та інноваційністю виробництва. Не випадково проблемі підвищення конкурентоспроможності економіки ...