• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Search
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 22

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ФИНАНСОВЫХ КОЭФФИЦИЕНТОВ НА УРОВЕНЬ РЕНТАБЕЛЬНОСТИ В ОТРАСЛИ СВЯЗИ 

Захарченко, Л.А.; Zakharchenko, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)
Рассматривается использование математических методов для оценки влияния финансовой деятельности предприятия на уровень рентабельности. Розглядається використання математичних методів для оцінки впливу фінансової діяльності ...
Thumbnail

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВНЗ У ПРОЦЕСІ ГЛОБАЛЬНИХ ТА БОЛОНСЬКИХ ЗМІН 

Тардаскіна, Т.М.; Тардаскина, Т.М.; Tardaskina, T.M.; Терешко, Ю.В.; Терешко, Ю.В.; Tereshko, Yu.V. (Одеський національний морський університет, 2013)
У статті здійснено дослідження особливостей конкурентоспроможності внз у контексті глобальних та болонських змін, визначені позиції ОНАЗ ім. О.С. Попова та запропоновані рекомендації по підвищенню рівня рейтингової оцінки, ...
Thumbnail

БЕНЧМАРКІНГ У ВИЗНАЧЕННІ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ 

Захарченко, Л.А.; Захарченко, Л.А.; Zaharchenko, L.A.; Колесник, О.А.; Колесник, О.А.; Kolesnyk, O.A. (Харківський національний економічнний університет, 2013)
У статті проаналізовано еволюцію розвитку та можливості застосування бенчмаркінгу в телекомунікаційній сфері. Досліджено сутність бенчмаркінгу на основі узагальнення підходів різних учених до визначення цього поняття. З ...
Thumbnail

КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ СВЯЗИ 

Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ДНУ, 2002)
В статье предложены концептуальные принципы подхода к решению проблемы разработки методологии оценки конкурентоспособности маркетинга предприятия связи как основного фактора, определяющего его успех на рынке, на базе ...
Thumbnail

ПРОБЛЕМЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ 

Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2002)
Брошюра містить результати наукового дослідження основних економічних процесів, що визначають розвиток економіки на початку ХХІ століття. Розглянуто чинники, що сприяють глобалізації економіки; основні риси глобальної ...
Thumbnail

ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 

Князєва, О.А.; Новицька, С.С.; Князева, Е.А.; Новицкая, С.С.; Knyazeva, E.A.; Novitskaya, S.S. (Харків, 2014)
Мета статті полягає у визначенні шляхів оптимізації організаційної структури великого підприємства шляхом впровадження відділу контролінгу задля підвищення його конкурентоспроможності на ринку (на прикладі державного ...
Thumbnail

АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РІВНЯМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ОПЕРАТОРА ТА ПОСЛУГ, ЯКІ ВІН ВИРОБЛЯЄ 

Гранатуров, В.М.; Гранатуров, В.М.; Granaturov, V.M.; Кушнір, М.Д.; Кушнир, М.Д.; Kushnir, M.D. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)
На прикладі визначення та обґрунтування взаємозв’язку між рівнями конкурентоспроможності телекомунікаційного оператора та послуг, які він виробляє, показано, що існуючі методи кількісної оцінки конкурентоспроможності ...
Thumbnail

МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ОПЕРАТОРІВ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ 

Тардаскіна, Т.М.; Тардаскина, Т.Н.; Tardaskina, T.M.; Станкевич, І.В.; Станкевич, И.В.; Stankevych, I.V.; Івасілєвіч, С.І.; Ивасилевич, С.И.; Ivasilevich, S.I. (Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2018)
Робота присвячена визначенню за допомогою маркетингового інструментарію конкурентних переваг операторів поштового зв’язку України. Теоретичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем ...
Thumbnail

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 

Сакун, Г.О.; Сакун, А.А.; Sakun, A.O.; Станкевич, І.В.; Станкевич, И.В.; Stankevych, I.V.; Тардаскіна, Т.М.; Тардаскина, Т.Н.; Tardaskina, Т.М. (Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Академія соціального управління, 2019)
У статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що ...
Thumbnail

ИННОВАЦИОННОСТЬ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЕЁ ВЛИЯНИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ЭКОНОМИКИ 

Вдовиченко, А.М.; Вдовиченко, А.Н.; Vdovychenko, А.М.; Балабан, Є.Ю.; Балабан, Е.Ю.; Balaban, Ye.Yu. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)
Внешнеэкономическая деятельность является сегодня одним из главных направлений развития современных государств, поскольку ни одна страна в мире практически не в состоянии самостоятельно развивать собственное производство, ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorВдовиченко, А.М. (5)Вдовиченко, А.Н. (5)Stankevych, I.V. (3)Vdovychenko, A.M. (3)Станкевич, И.В. (3)Станкевич, І.В. (3)Тардаскіна, Т.М. (3)Kambur, N.M. (2)Sakun, A.O. (2)Striy, L.A. (2)... View MoreSubject
Конкурентоспроможність (22)
Конкурентоспособность (18)Competitiveness (17)Competition (2)Medium business (2)Small business (2)Strategy (2)Конкурентні переваги (2)Конкуренция (2)Конкуренція (2)... View MoreDate Issued2020 - 2021 (1)2010 - 2019 (18)2000 - 2009 (2)1999 - 1999 (1)Has File(s)Yes (22)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV