Search
Now showing items 1-10 of 22
ИССЛЕДОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ФИНАНСОВЫХ КОЭФФИЦИЕНТОВ НА УРОВЕНЬ РЕНТАБЕЛЬНОСТИ В ОТРАСЛИ СВЯЗИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)
Рассматривается использование математических методов для оценки влияния финансовой деятельности предприятия на уровень рентабельности.
Розглядається використання математичних методів для оцінки впливу фінансової діяльності ...
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВНЗ У ПРОЦЕСІ ГЛОБАЛЬНИХ ТА БОЛОНСЬКИХ ЗМІН
(Одеський національний морський університет, 2013)
У статті здійснено дослідження особливостей конкурентоспроможності внз у контексті глобальних та болонських змін, визначені позиції ОНАЗ ім. О.С. Попова та запропоновані рекомендації по підвищенню рівня рейтингової оцінки, ...
БЕНЧМАРКІНГ У ВИЗНАЧЕННІ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ
(Харківський національний економічнний університет, 2013)
У статті проаналізовано еволюцію розвитку та можливості застосування бенчмаркінгу в телекомунікаційній сфері. Досліджено сутність бенчмаркінгу на основі узагальнення підходів різних учених до визначення цього поняття. З ...
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ СВЯЗИ
(ДНУ, 2002)
В статье предложены концептуальные принципы подхода к решению проблемы
разработки методологии оценки конкурентоспособности маркетинга предприятия связи как
основного фактора, определяющего его успех на рынке, на базе ...
ПРОБЛЕМЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2002)
Брошюра містить результати наукового дослідження основних економічних
процесів, що визначають розвиток економіки на початку ХХІ століття. Розглянуто чинники, що сприяють глобалізації економіки; основні риси глобальної ...
ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
(Харків, 2014)
Мета статті полягає у визначенні шляхів оптимізації організаційної структури великого підприємства шляхом впровадження відділу контролінгу задля підвищення його конкурентоспроможності на ринку (на прикладі державного ...
АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РІВНЯМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ОПЕРАТОРА ТА ПОСЛУГ, ЯКІ ВІН ВИРОБЛЯЄ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)
На прикладі визначення та обґрунтування взаємозв’язку між рівнями конкурентоспроможності телекомунікаційного оператора та послуг, які він виробляє, показано, що існуючі методи кількісної оцінки конкурентоспроможності ...
МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ОПЕРАТОРІВ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2018)
Робота присвячена визначенню за допомогою маркетингового інструментарію конкурентних переваг операторів поштового зв’язку України. Теоретичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем ...
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Академія соціального управління, 2019)
У статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що ...
ИННОВАЦИОННОСТЬ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЕЁ ВЛИЯНИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)
Внешнеэкономическая деятельность является сегодня одним из главных направлений развития современных государств, поскольку ни одна страна в мире практически не в состоянии самостоятельно развивать собственное производство, ...