Search
Now showing items 1-10 of 21
ИННОВАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ ДЛЯ РЫНКА ИНФОКОММУНИКАЦИОННЫХ УСЛУГ
(Научный вестник, 2013)
В статье предложено возможное решение задачи разработки и реализации инновационной стратегии предприятия, которое учитывает современное состояние рынков инфокоммуникационных услуг. Обосновано, что решение этой задачи ...
ВПЛИВ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НА ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТУРКМЕНІСТАНУ
(Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, 2018)
Метою статті є виявлення закономірностей розвитку телекомунікацій як комплексної сфери економіки, кореляційного взаємозв’язку з економічним зростанням Туркменістану, закономірностей споживання і макрогенерації телекомунікаційних ...
РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)
Роль інновацій на даний час дуже зростає, це обумовлено тим, що саме інновації сприяють оновленню ринку, поліпшенню якості та розширенню асортименту товарів і послуг, створенню нових методів виробництва, збуту продукції, ...
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ПОШТОВІ ПОСЛУГИ ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ УДППЗ «УКРПОШТА» З УРАХУВАННЯМ СВІТОВОГО ДОСВІДУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)
Ринок поштових послуг розвивається значно повільніше, ніж телекомунікаційний, у силу цілого ряду причин, найважливішою з яких є більш низька, чим в інших галузях, рентабельність основної діяльності, що робить цю сферу ...
ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ ТА ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)
На сучасному етапі трансформації світового господарства саме інновації стають обов’язковим елементом конкурентоспроможності країни і є важливим стимулюючим фактором й передумовою її розвитку. Досвід найрозвинутіших країн ...
ВПЛИВ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ НА ЇЇ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)
Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що інновації та інвестиції в діяльності підприємств в сучасній економіці є потужним фактором зростання їх конкурентоспроможності. Завдяки інноваціям суспільний прогрес стає ...
ВИЗНАЧАЛЬНА РОЛЬ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРА У ВПРОВАДЖЕНІ ІННОВАЦІЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)
В умовах формування інформаційного суспільства,не заперечуючи ролі науки і інформаційного комунікаційних технологій,результати господарської діяльності все більше залежать від людського ресурсу. Разом з тим ряд питань,в ...
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ СФЕРИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА РОЗРОБКА БАГАТОФАКТОРНОЇ МОДЕЛІ ЇХ РОЗВИТКУ
(ПДАБА, Дніпро, 2017)
Стаття спрямована на визначення моделей розвитку телекомунікацій як інтегрованої галузі економіки, кореляційних зв'язків з економічним зростанням, конвергенції комунікацій та інформатики та їх наслідків, моделей споживання ...
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ ОСОБИСТІСТЮ ІННОВАЦІЙ В ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)
В статті підкреслюється важливість врахування психологічних аспектів сприйняття особистістю нововведення для його успішного впровадження в сфері управління персоналом.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНІСТЬ ОПЕРАТОРА ЗВ’ЯЗКУ
(Education and Science, 2013)
Інноваційна діяльність підприємства – це процес здійснення змін (інновацій), що укладається в перетворенні науково-технічних ідей у результат, що має практичне застосування. У повному обсязі інноваційна діяльність підприємства ...