Search
Now showing items 1-10 of 65
НОВА ВЕРСІЯ ISO 9001:2015 – НОВІ ВИМОГИ ТА ТЕРМІНИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)
Протягом багатьох останніх років, починаючи з 1987 р. (вихід у світ першої версії стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», ініційований технічним комітетом ISO/ТК 176 «Управління якістю та забезпечення ...
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОПЕРАТОРІВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)
Українська інформаційно-телекомунікаційна інфраструктура є найважливішим чинником сталого зростання національної економіки, зміцнення авторитету країни в міжнародному співтоваристві. В той же час сьогодні посилюється ...
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У РОЗПОВСЮДЖЕННІ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(Національний університет харчових технологій, Інститут проблем конкуренції, 2019)
У статті проаналізовано переваги та недоліки забезпечення освітнього процесу підготовки здобувачів вищої освіти друкованими та електронними навчально-методичними виданнями, зокрема формат подання та сприйняття інформації. ...
РОЗВИТОК СУЧАСНОГО ЕНЕРГОМЕНЕДЖМЕНТУ: ТАРИФОУТВОРЕННЯ У СФЕРІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ СПОЖИВАЧАМ
(Національний університет харчових технологій, Інститут проблем конкуренції, 2018)
У статті визначено, що сьогодні основними принципами державної політики у сфері енергоменеджменту є створення державою економічних і правових умов зацікавленості в енергозбереженні юридичних та фізичних осіб. Визначено ...
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ В КОНТЕКСТІ ВИМОГ ПРАЦЕДАВЦІВ
(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ "Редакція журналу "Економіка та держава"", 2017)
Авторами статті запропоновано комплексний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності випускників освітніх організацій, заснований на системі кількісних та якісних показників. Ця система показників складена авторами ...
FUNCTIONING AND DEVELOPMENT PROBLEMS OF THE ENTERPRISES IN THE SPHERE OF HOTEL BUSINESS IN UKRAINE IN THE CONDITIONS OF REAL-TIME INFORMATION
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)
Functioning and development problems of the enterprises in the sphere of hotel business in Ukraine have been revealed and analysed in this article, as well as further definition of the directions of their solutions at the ...
ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ ГЕНЕРАЦІЇ ІДЕЙ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)
Обґрунтовано необхідність розвитку та використання методів генерації ідей при виборі інновації.
ПРОБЛЕМИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ІННОВАЦІЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)
Проаналізовано основні особливості сегментації ринку інновацій та визначено проблеми, які виникають на різних стадіях процесу сегментації ринку інновацій.
РОЛЬ КОНЦЕПЦІЙ TQM ТА СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(Научно-информационный центр «Знание», 2015)
Формування концептуального підходу до управління навчально-виробничою діяльністю освітньої організації на засадах інтеграції вищеозначених концепцій забезпечить комплексне задоволення потреб споживачів освітніх послуг з ...
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НА ШЛЯХУ ДО ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА: ПОГЛЯДИ У МАЙБУТНЄ
(«Знання», Київ, 2014)
Стаття присвячена дослідженню тенденцій розвитку світового ринку телекомунікацій на основі аналізу та прогнозування статистичних даних. Розраховано сукупні середньорічні темпи зростання світового ринку телекомунікацій. ...