Научные брошюры
Browse by
Recent Submissions
-
МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, виконаного автором. Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, сутність маркетингового управління, його особливості, цілі, принципи, стратегію, ... -
МАРКЕТИНГ ДЛЯ НЕЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
(Одесса “АстроПринт”, 1998)В данной работе на базе анализа уже имеющихся изданий и системного подхода к изложению материала описаны основные идеи маркетинга применительно к практике отечественных предприятий в виде, понятном широкому кругу ... -
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІРМОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
(ИПРЭЭИ НАН Украины, 1996)Особливості економіки перехідного періоду, загострення проблем збуту продукції, що випускається, посилення конкуренції з боку іноземних виробників змушують підприємства машинобудування шукати нові шляхи розвитку. Особенности ... -
МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ ТЕНДЕНЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(ІПРЕЕД НАН України, 2009)Брошура містить результати наукового дослідження, яке виконано автором, тенденцій розвитку концепцій маркетингу на початку ХХІ століття. Розглянуто еволюція маркетингу та його концепцій; нові виді маркетингу ХХІ століття: ... -
ПРОБЛЕМЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2002)Брошюра містить результати наукового дослідження основних економічних процесів, що визначають розвиток економіки на початку ХХІ століття. Розглянуто чинники, що сприяють глобалізації економіки; основні риси глобальної ... -
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ... -
РЫНОК КАК УСЛОВИЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ И ОСНОВА РАЗВИТИЯ МАРКЕТИНГА. ИСХОДНЫЕ ПОНЯТИЯ МАРКЕТИНГА
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра содержит некоторые результаты системного исследования современного маркетинга. Рассмотрены условия возникновения и развития рынка, его функции, инфраструктура, определены понятие "рынок", классификация рынков. Особенно ... -
РИНОК ЯК УМОВА ВИНИКНЕННЯ I ОСНОВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу. Розглянуто умови виникнення і розвитку ринку, його функції, інфраструктура, визначено поняття “ринок”, класифікація ринків. Особливо розглянуто ... -
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ АППАРАТУРЫ И ОБОРУДОВАНИЯ В КОНЦЕРНЕ РРТ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1997)В брошюре изложены результаты маркетингового исследования, выполненного в Одесском предприятии концерна РРТ. У брошурі викладені результати маркетингового дослідження, виконаного в Одеському підприємстві концерну РРТ. The ...