Recent Submissions

  • МАРКЕТИНГ ПРЕДПРИЯТИЙ ИНФОКОММУНИКАЦИЙ. СОВРЕМЕННЫЕ ВИДЫ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. 

    Стрий, Л.А.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Стрій, Л.О.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Striy, L.A.; Mamedov, M.A.; Rustamov, O.M. (LAP Lambert Academic, 2015)
    Монография содержит новые научные материалы, отражающие изменение концепций и содержания маркетинговой деятельности предприятий инфокоммуникаций, которые произошли в последнее время и еще не нашли должного отражения в ...
  • ЭКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИИ. ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ 

    Голубев, А.К.; Стрий, Л.А.; Захарченко, Л.А.; Голубєв, А.К.; Стрій, Л.О.; Захарченко, Л.А.; Golubev, A.K.; Striy, L.A.; Zakharchenko, L.A. (LAP Lambert Academic, 2015)
    Современная экономика - живая структура, которая непрерывно изменяется. Традиционные подходы к решению проблем развития предприятий становятся неэффективными. Предприятия испытывают большую потребность в поиске новых путей ...
  • МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ 

    Стрій, Л.О.; Мамедов, М.А.; Голубєв, А.К.; Рустамов, О.М.; Стрий, Л.А.; Мамедов, М.А.; Голубев, А.К.; Рустамов, О.М.; Striy, L.A.; Mamedov, M.A.; Golubev, A.K.; Rustamov, O.M. (Баку, АТУ, 2013)
    Монографія містить нові наукові матеріали, необхідні для вивчення і осмислення основних тенденцій сучасного розвитку ринку і маркетингу. Досліджено широке коло напрямків маркетингової діяльності підприємств зв'язку та ...
  • МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ 

    Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)
    Проведено узагальнення раніше викладених автором результатів досліджень з еволюції теорії і практики маркетингу, тенденцій концептуальних змін та розвитку основних складових комплексу маркетингу. Автором також враховані ...
  • МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ НА МЕЖІ XXI СТОЛІТТЯ 

    Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (Одесса “АстроПринт”, 2000)
    Монографія містить результати системного дослідження основних напрямів ний розвитку маркетингу і маркетингового управління на рубежі XXI століття, виконаного автором. Розглянуто проблеми сучасного маркетингу, розвиток ...