Монографии
Browse by
Recent Submissions
-
МАРКЕТИНГ ПРЕДПРИЯТИЙ ИНФОКОММУНИКАЦИЙ. СОВРЕМЕННЫЕ ВИДЫ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ.
(LAP Lambert Academic, 2015)Монография содержит новые научные материалы, отражающие изменение концепций и содержания маркетинговой деятельности предприятий инфокоммуникаций, которые произошли в последнее время и еще не нашли должного отражения в ... -
ЭКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИИ. ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ
(LAP Lambert Academic, 2015)Современная экономика - живая структура, которая непрерывно изменяется. Традиционные подходы к решению проблем развития предприятий становятся неэффективными. Предприятия испытывают большую потребность в поиске новых путей ... -
МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ
(Баку, АТУ, 2013)Монографія містить нові наукові матеріали, необхідні для вивчення і осмислення основних тенденцій сучасного розвитку ринку і маркетингу. Досліджено широке коло напрямків маркетингової діяльності підприємств зв'язку та ... -
МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Проведено узагальнення раніше викладених автором результатів досліджень з еволюції теорії і практики маркетингу, тенденцій концептуальних змін та розвитку основних складових комплексу маркетингу. Автором також враховані ... -
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ НА МЕЖІ XXI СТОЛІТТЯ
(Одесса “АстроПринт”, 2000)Монографія містить результати системного дослідження основних напрямів ний розвитку маркетингу і маркетингового управління на рубежі XXI століття, виконаного автором. Розглянуто проблеми сучасного маркетингу, розвиток ...