Праці Стрій Л.О.
Browse by
Recent Submissions
-
РАЗВИТИЕ КОНКУРЕНТНОЙ СРЕДЫ НА РЫНКЕ УСЛУГ СВЯЗИ УКРАИНЫ
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Одеса, 2016)В статье изложены некоторые результаты исследований развития конкурентной среды на рынке услуг связи Украины за период 2000–2015 гг. путем расчета индекса Н (Харфиндела-Хиршмана). Расчеты произведены для 2000, 2005, 2010, ... -
МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, виконаного автором. Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, сутність маркетингового управління, його особливості, цілі, принципи, стратегію, ... -
МАРКЕТИНГ ДЛЯ НЕЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
(Одесса “АстроПринт”, 1998)В данной работе на базе анализа уже имеющихся изданий и системного подхода к изложению материала описаны основные идеи маркетинга применительно к практике отечественных предприятий в виде, понятном широкому кругу ... -
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІРМОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
(ИПРЭЭИ НАН Украины, 1996)Особливості економіки перехідного періоду, загострення проблем збуту продукції, що випускається, посилення конкуренції з боку іноземних виробників змушують підприємства машинобудування шукати нові шляхи розвитку. Особенности ... -
МАРКЕТИНГ ПРЕДПРИЯТИЙ ИНФОКОММУНИКАЦИЙ. СОВРЕМЕННЫЕ ВИДЫ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ.
(LAP Lambert Academic, 2015)Монография содержит новые научные материалы, отражающие изменение концепций и содержания маркетинговой деятельности предприятий инфокоммуникаций, которые произошли в последнее время и еще не нашли должного отражения в ... -
ЭКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИИ. ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ
(LAP Lambert Academic, 2015)Современная экономика - живая структура, которая непрерывно изменяется. Традиционные подходы к решению проблем развития предприятий становятся неэффективными. Предприятия испытывают большую потребность в поиске новых путей ... -
МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ
(Баку, АТУ, 2013)Монографія містить нові наукові матеріали, необхідні для вивчення і осмислення основних тенденцій сучасного розвитку ринку і маркетингу. Досліджено широке коло напрямків маркетингової діяльності підприємств зв'язку та ... -
МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Проведено узагальнення раніше викладених автором результатів досліджень з еволюції теорії і практики маркетингу, тенденцій концептуальних змін та розвитку основних складових комплексу маркетингу. Автором також враховані ... -
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ НА МЕЖІ XXI СТОЛІТТЯ
(Одесса “АстроПринт”, 2000)Монографія містить результати системного дослідження основних напрямів ний розвитку маркетингу і маркетингового управління на рубежі XXI століття, виконаного автором. Розглянуто проблеми сучасного маркетингу, розвиток ... -
МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ ТЕНДЕНЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(ІПРЕЕД НАН України, 2009)Брошура містить результати наукового дослідження, яке виконано автором, тенденцій розвитку концепцій маркетингу на початку ХХІ століття. Розглянуто еволюція маркетингу та його концепцій; нові виді маркетингу ХХІ століття: ... -
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ... -
МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ ТЕНДЕНЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(ІПРЕЕД НАН України, 2009)Брошура містить результати наукового дослідження, яке виконано автором, тенденцій розвитку концепцій маркетингу на початку ХХІ століття. Розглянуто еволюція маркетингу та його концепцій; нові виді маркетингу ХХІ століття: ... -
ПРОБЛЕМЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2002)Брошюра містить результати наукового дослідження основних економічних процесів, що визначають розвиток економіки на початку ХХІ століття. Розглянуто чинники, що сприяють глобалізації економіки; основні риси глобальної ... -
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ... -
РЫНОК КАК УСЛОВИЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ И ОСНОВА РАЗВИТИЯ МАРКЕТИНГА. ИСХОДНЫЕ ПОНЯТИЯ МАРКЕТИНГА
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра содержит некоторые результаты системного исследования современного маркетинга. Рассмотрены условия возникновения и развития рынка, его функции, инфраструктура, определены понятие "рынок", классификация рынков. Особенно ... -
РИНОК ЯК УМОВА ВИНИКНЕННЯ I ОСНОВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу. Розглянуто умови виникнення і розвитку ринку, його функції, інфраструктура, визначено поняття “ринок”, класифікація ринків. Особливо розглянуто ... -
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ АППАРАТУРЫ И ОБОРУДОВАНИЯ В КОНЦЕРНЕ РРТ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1997)В брошюре изложены результаты маркетингового исследования, выполненного в Одесском предприятии концерна РРТ. У брошурі викладені результати маркетингового дослідження, виконаного в Одеському підприємстві концерну РРТ. The ... -
ПРОБЛЕМЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2002)Брошюра содержит результаты научного исследования основных экономических процессов, определяющих развитие экономики в начале ХХІ века. Рассмотрены факторы, способствующие глобализации экономики; основные черты глобальной ... -
КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЗВ’ЯЗКУ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Розглядаються деякі аспекти рішення наукової задачі адаптації комунікаційної діяльності підприємства зв'язку в умовах інтернетизації економіки: особливості і напрями розвитку комунікацій з використанням середовища Інтернет, ... -
КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЗВ’ЯЗКУ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
(Одесса, 2015)Рассматриваются некоторые аспекты решения научной задачи адаптации инновационной политики предприятия инфокоммуникаций к условиям современного конкурентного рынка: условия современного конкурентного рынка, направление ...