МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ КРЕАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
View/ Open
Date
2022Author
Булгару, Н.Б.
Булгару, Н.Б.
Bulharu, N.B.
Радіус, О.А.
Радиус, Е.А.
Radius, O.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
Ця стаття присвячена аналізу методичних прийомів креативного методу навчання, які дозволяють викладачу успішно розвивати критичне мислення. Було виявлено, що через інтеграцію креативного мислення у уроки іноземної мови студенти розвивають відповідні когнітивні навички, такі як спостереження, опитування, порівняння, опозиція, уява та прогнозування, необхідне їм у всіх навчальних сферах та в реальному житті. Визначається, що це також розвиває метакогнітивні навички: здатність критично оцінювати власні результати навчання. Було виявлено, що під час викладання англійської мови важливо дати можливість розвитку творчості, а саме планувати та організовувати заняття таким чином, щоб систематично озброїти студентів навичками та стратегіями, які їм потрібно для досягнення творчого результату у відношенні до вивченої теми та їх поточного рівня мови. Викладання іноземної мови в силу своєї комунікативної природи завжди відрізнялося творчим характером, більш спрямованим на створення власних мовних продуктів. Все це, безсумнівно, вимагає творчості, незалежності та критичного мислення. Виходячи з цієї позиції, ми вважаємо використання технології критичного мислення на уроках англійської мови настільки простими, як необхідно. This article is devoted to the analysis of the of the creative teaching method that allow teacher to develop critical thinking at English lessons at a higher educational institution successfully. It was revealed that due to the integration of creative thinking into foreign language lessons, students develop the relevant cognitive skills, such as observation, questioning, comparison, contrasting, imagination and forecasting, which they need in all educational areas and in real life. It is determined that this also develops metacognitive skills: the ability to critically evaluate one's own learning outcomes. It was found that, when teaching English, it is important to provide an opportunity for the development of creativity, namely, to plan and organize classes in such a way as to systematically equip students with the skills and strategies that they need to achieve a creative result in relation to the topic being studied and their current level of language. Teaching a foreign language, due to its communicative nature, has always been creative in nature, more focused on creating its own speech products. All this, of course, requires creativity, independence and critical thinking. Based on this position, we consider the use of critical thinking techniques in English lessons as simple as necessary.