ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ПОРТОВИХ СПОРУД З УРАХУВАННЯМ СТОНШЕННЯ СТІНОК КОНСТРУКТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
Date
2021Author
Коломієць, Л.В.
Коломиец, Л.В.
Kolomiets, L.V.
Лимаренко, О.М.
Лимаренко, О.М.
Lymarenko, О.М.
Аніскін, А.
Анискин, А.
Aniskin, А.
Солдо, Б.
Солдо, Б.
Soldo, B.
Metadata
Show full item recordAbstract
Портові споруди експлуатуються в умовах, складного просторового навантаження різної інтенсивності, а також в умовах, коли в несучій системі об’єкту відбувається стоншення стінок конструктивних елементів. В роботі розглянута актуальна науково-технічна проблема врахування впливу агресивного середовища на напружено-деформований стан металоконструкцій портових споруд (на прикладі портального крану). Відзначено, що при корозії відбувається істотне стоншення стінок конструктивних елементів. Запропоновано використовувати для цього сучасні числові Сформовані розрахункові схеми нижніх балок і конструкції крана в цілому. Наведено точні моделі деформування елементів крана при поперечному вигині і стиснутому кручені. Зроблено висновки про вплив стоншення стінок металоконструкцій на величини нормальних і дотичних напружень. Port facilities are operated under conditions of complex spatial loads of varying intensity, as well as under conditions when the walls of structural elements are thinning in the load-bearing system of the facility. The paper deals with the actual scientific and technical problem of accounting for the influence of an aggressive environment on the stress-strain state of the metal structures of port facilities (for example, a portal crane). It is noted that during corrosion there is a significant thinning of the walls of structural elements. It is proposed to use for this modern numerical Formed calculation schemes of the lower beams and the crane structure as a whole. Exact models of deformation of crane elements during transverse bending and compressed twisted are given. Conclusions are made about the influence of the thinning of the walls of metal structures on the values of normal and tangential stresses.