• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет Електроніки, автоматизації та метрології
  • Кафедра стандартизації, оцінки відповідності та освітніх вимірювань
  • Статті
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет Електроніки, автоматизації та метрології
  • Кафедра стандартизації, оцінки відповідності та освітніх вимірювань
  • Статті
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ПОРТОВИХ СПОРУД З УРАХУВАННЯМ СТОНШЕННЯ СТІНОК КОНСТРУКТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ

Thumbnail
View/Open
Kolomiets_Lymarenko_ Aniskin_ Soldo.pdf (833.6Kb)
Date
2021
Author
Коломієць, Л.В.
Коломиец, Л.В.
Kolomiets, L.V.
Лимаренко, О.М.
Лимаренко, О.М.
Lymarenko, О.М.
Аніскін, А.
Анискин, А.
Aniskin, А.
Солдо, Б.
Солдо, Б.
Soldo, B.
Metadata
Show full item record
Abstract
Портові споруди експлуатуються в умовах, складного просторового навантаження різної інтенсивності, а також в умовах, коли в несучій системі об’єкту відбувається стоншення стінок конструктивних елементів. В роботі розглянута актуальна науково-технічна проблема врахування впливу агресивного середовища на напружено-деформований стан металоконструкцій портових споруд (на прикладі портального крану). Відзначено, що при корозії відбувається істотне стоншення стінок конструктивних елементів. Запропоновано використовувати для цього сучасні числові Сформовані розрахункові схеми нижніх балок і конструкції крана в цілому. Наведено точні моделі деформування елементів крана при поперечному вигині і стиснутому кручені. Зроблено висновки про вплив стоншення стінок металоконструкцій на величини нормальних і дотичних напружень. Port facilities are operated under conditions of complex spatial loads of varying intensity, as well as under conditions when the walls of structural elements are thinning in the load-bearing system of the facility. The paper deals with the actual scientific and technical problem of accounting for the influence of an aggressive environment on the stress-strain state of the metal structures of port facilities (for example, a portal crane). It is noted that during corrosion there is a significant thinning of the walls of structural elements. It is proposed to use for this modern numerical Formed calculation schemes of the lower beams and the crane structure as a whole. Exact models of deformation of crane elements during transverse bending and compressed twisted are given. Conclusions are made about the influence of the thinning of the walls of metal structures on the values of normal and tangential stresses.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/4821
Collections
  • Статті

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV