КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
View/ Open
Date
2017Author
Толкачова, Г.В.
Толкачова, Г.В.
Tolkachova, G.V.
Тарасова, Т.Е.
Тарасова, Т.Э.
Tarasova, T.E.
Metadata
Show full item recordAbstract
Культура організації проявляється у всіх видах діяльності. Вона базується на основоположних цінностях, поділюваних членами компанії. Ці цінності залежать від того, чиї інтереси лежать в основі діяльності колективу: фірми в цілому або окремих її співробітників. Як правило, саме колектив організації є тим найважливішим комунікаційним каналом, який створює інформаційне поле поза організації, що відрізняється від тих характеристик, які цілеспрямовано приписувалися організації. Тут постає питання про репутацію та імідж, і щоб ці поняття гармонійно співіснували і відповідали один одному, відображаючи однакові характеристики однієї компанії, необхідно спочатку працювати над цілісністю структури та вибудовувати імідж на основі корпоративних цінностей, місії та інших елементах корпоративної культури. Необхідно з особливою ретельністю підходити до розробки місії компанії та внутрішньої системи цінностей.