КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВ ЗВ’ЯЗКУ
View/ Open
Date
2017Author
Толкачова, Г.В.
Толкачова, Г.В.
Tolkachova, G.V.
Міллєр, Т.Е.
Миллер, Т.Э.
Millier, T.E.
Metadata
Show full item recordAbstract
Проблема підвищення конкурентоспроможності стосується практично всіх сторін життя суспільства. Загострення конкурентної боротьби змушує підприємства шукати нові можливості і резерви для збуту своєї продукції та послуг, удосконалювати технології з метою створення якісних товарів. Функціонуючи в умовах жорсткої конкуренції, що постійно загострюється, зв'язку підприємства зіштовхуються проблемою підвищення конкурентоспроможності своїх послуг та компанії в цілому. Актуальність теми та приділення уваги конкурентоспроможності підприємства зв'язку зумовлені тим, що в Україні в галузі зв’язку кінець попереднього століття визначився появою на ринку значної кількості нових підприємств та послуг. Тобто відбувся перехід від монопольної структури ринку до появи конкурентного середовища. Загострення конкуренції, що стало наслідком цих процесів, вимагає від учасників ринку прийняття різноманітних заходів щодо збереження або покращення свого становища на ринку. На мою думку, однією з життєво важливих задач, яка постає перед операторами зв’язку, є правильне визначення їх конкурентоспроможності на ринку та використання цієї оцінки у процесі прийняття управлінських рішень стосовно становлення, підтримки, а в необхідних випадках, поліпшення своїх позицій на ринку.