• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статті
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статті
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОПЕРАТОРА ЗВ'ЯЗКУ

Thumbnail
View/Open
Tolkachova_Banket_Zhecheva.pdf (3.145Mb)
Date
2017
Author
Толкачова, Г.В.
Толкачова, Г.В.
Tolkachova, G.V.
Банкет, Н.В.
Банкет, Н.В.
Banket, N.V.
Жечева, Н.Ф.
Жечева, Н.Ф.
Zhecheva, N.F.
Metadata
Show full item record
Abstract
Поняття мотивації тісно пов'язано з проблемою керування персоналом. Нові економічні відношення та нестабільність української економіки, висувають і нові вимоги до персоналу. Це не тільки добір, навчання і розташування кадрів, але і формування нової свідомості, менталітету, а отже, і методів мотивації. Ми вважаємо, що необхідно максимально мотивувати працівників для того, щоб досягнути збільшення продуктивності, що в свою чергу зробить підприємство конкурентоспроможним. Мотивація - це процес спонукання себе та інших для досягнення особистих цілей або цілей організації. В загальному розумінні - це сукупність рушійних сил, що спонукають людину до виконання певних якихось дій, обумовлених комплексним впливом зовнішніх і внутрішніх факторів (відповідно стимулів і мотивів). В управлінні - це функція керівництва, яка формує працівників стимулами до праці (щоб вони працювати з повною віддачею), а також впливом працівника з метою зміни по заданих параметрах структури його ціннісних орієнтацій та інтересів до праці, формування відповідного мотиваційного ядра і розвитку на цій основі трудового потенціалу на підприємстві. Таким чином актуаіьність теми дослідження обумовлена тим, що мотивація спонукає підлеглих до діяльності через формування мотивів поведінки для досягнення власних цілей і цілей організації на підприємстві, в умовах посиленої конкуренції на ринках товару, допомагає збільшити продуктивність праці.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/4790
Collections
  • Статті

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV