ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОПЕРАТОРА ЗВ'ЯЗКУ
View/ Open
Date
2017Author
Толкачова, Г.В.
Толкачова, Г.В.
Tolkachova, G.V.
Банкет, Н.В.
Банкет, Н.В.
Banket, N.V.
Жечева, Н.Ф.
Жечева, Н.Ф.
Zhecheva, N.F.
Metadata
Show full item recordAbstract
Поняття мотивації тісно пов'язано з проблемою керування персоналом. Нові економічні відношення та нестабільність української економіки, висувають і нові вимоги до персоналу. Це не тільки добір, навчання і розташування кадрів, але і формування нової свідомості, менталітету, а отже, і методів мотивації. Ми вважаємо, що необхідно максимально мотивувати працівників для того, щоб досягнути збільшення продуктивності, що в свою чергу зробить підприємство конкурентоспроможним. Мотивація - це процес спонукання себе та інших для досягнення особистих цілей або цілей організації. В загальному розумінні - це сукупність рушійних сил, що спонукають людину до виконання певних якихось дій, обумовлених комплексним впливом зовнішніх і внутрішніх факторів (відповідно стимулів і мотивів). В управлінні - це функція керівництва, яка формує працівників стимулами до праці (щоб вони працювати з повною віддачею), а також впливом працівника з метою зміни по заданих параметрах структури його ціннісних орієнтацій та інтересів до праці, формування відповідного мотиваційного ядра і розвитку на цій основі трудового потенціалу на підприємстві. Таким чином актуаіьність теми дослідження обумовлена тим, що мотивація спонукає підлеглих до діяльності через формування мотивів поведінки для досягнення власних цілей і цілей організації на підприємстві, в умовах посиленої конкуренції на ринках товару, допомагає збільшити продуктивність праці.