• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статті
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статті
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ОПЕРАТОРАМИ МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ

Thumbnail
View/Open
Savchenko_Tolkachova.pdf (1.985Mb)
Date
2017
Author
Савченко, Я.О.
Савченко, Я.О.
Savchenko, Ya.O.
Толкачова, Г.В.
Толкачова, Г.В.
Tolkachova, G.V.
Metadata
Show full item record
Abstract
Актуальність теми. В умовах глобалізації і загострення боротьби за лідируючі позиції на ринках, як між підприємствами, так і між країнами, головним фактором підвищення конкурентоспроможності, ефективності діяльності і забезпечення подальшого розвитку є інноваційна діяльність. Проблеми інноваційної діяльності стають в останні роки все більш актуальними. Це є відображенням зростаючого розуміння суспільством того, що оновлення України, всіх сфер її життя неможливе без нововведень у виробництво, управління, фінанси. Саме інновації ведуть до оновлення ринку, поліпшення якості та розширення асортименту товарів і послуг, створення нових методів виробництва, збуту продукції, підвищення ефективності управління. В умовах загострення конкуренції, скорочення життєвого циклу послуг одним з основних умов забезпечення конкурентоспроможності підприємства мобільного зв’язку є його інноваційна активність. Інноваційна активність - самостійна категорія. З її допомогою оцінюється характер інноваційної діяльності. Інноваційна діяльність характеризується вмістом і складом конкретних дій, що здійснюються за певною технологією. Цією ознакою один вид діяльності відрізняється від іншого. Таким чином, інноваційний розвиток підприємств мобільного зв'язку можливо тільки за умови прискореного впровадження нових технологій і послуг. Технологічні зміни, що відбуваються на ринку послуг мобільного зв'язку, стимулюють не лише його зростання, але і розширять межі ринку послуг зв'язку. За рахунок стрімкого розвитку технологій стає можливим підвищення швидкості передачі даних, що в свою черіу сприяє вдосконаленню і пропозицією більш широкого спектру послуг. Метою дослідження є розробка комплексу заходів щодо вдосконалення методів та інструментів інноваційного розвитку компаній мобільного зв'язку в цілях забезпечення їх конкурентоспроможності та сталого зростання.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/4788
Collections
  • Статті

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV