ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
View/ Open
Date
2017Author
Захарченко, Л.А.
Захарченко, Л.А.
Zakharchenko, L.A.
Григор'єв, М.С.
Григорьев, М.С.
Hryhoriev, M.S.
Metadata
Show full item recordAbstract
Актуальність теми. Інформаційні технології, ступінь їх розвитку та поширення визначають сьогодні рівень економічного розвитку будь якої країни. Від створення потужної інформаційної інфраструктури та єдиного інформаційного простору залежить перехід країн від екстенсивного зростання виробництва до інтенсивного, підвищується ефективність економічної діяльності та соціальної праці. Важливою складовою економічного росту підприємства є формування потужного інформаційного потенціалу, який формує можливості економічного зростання за рахунок впровадження і використання 1КТ. Тому питання формування інформаційного потенціалу підприємства набувають актуального значення для розвитку сучасних підприємств та потребують подальшого вивчення. Метою дослідження є визначення сутності та особливостей формування інформаційного потенціалу на підприємстві.