• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статті
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статті
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ

Thumbnail
View/Open
Zakharchenko_Hryhoriev.pdf (2.322Mb)
Date
2017
Author
Захарченко, Л.А.
Захарченко, Л.А.
Zakharchenko, L.A.
Григор'єв, М.С.
Григорьев, М.С.
Hryhoriev, M.S.
Metadata
Show full item record
Abstract
Актуальність теми. Інформаційні технології, ступінь їх розвитку та поширення визначають сьогодні рівень економічного розвитку будь якої країни. Від створення потужної інформаційної інфраструктури та єдиного інформаційного простору залежить перехід країн від екстенсивного зростання виробництва до інтенсивного, підвищується ефективність економічної діяльності та соціальної праці. Важливою складовою економічного росту підприємства є формування потужного інформаційного потенціалу, який формує можливості економічного зростання за рахунок впровадження і використання 1КТ. Тому питання формування інформаційного потенціалу підприємства набувають актуального значення для розвитку сучасних підприємств та потребують подальшого вивчення. Метою дослідження є визначення сутності та особливостей формування інформаційного потенціалу на підприємстві.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/4782
Collections
  • Статті

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV