Кафедра лінгвістичної підготовки
Browse by
Recent Submissions
-
WHAT IS BLENDED LEARNING?
("Elm" nəşriyyatı, 2006)The paper discusses a blended learning concept for a university teacher training course for prospective teachers of English. -
СПЕЦИФІКА КУРСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ТЕХНІЧНОМУ ВУЗІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)Розглядаються специфічні риси курсу іноземної мови у технічному вузі. -
HOW TO TEACH REFERENCING
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Key methodological ideas that inform the approach of teaching referencing are presented in this article. They are necessary for writing personal essays and analyzing media discourses. -
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОГРАМ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ В ОНАЗ ім. О.С. ПОПОВА
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Запропоновано ефективні методики удосконалення навчання іноземним мовам в ОНАЗ ім. О.С. Попова шляхом застосування мультимодульного лінгвокомунікативного підходу. -
СТРАНОВЕДЧЕСКАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)В данной статье рассматривается проблема страноведческой направленности занятий по русскому языку как иностранному на начальном этапе обучения. -
КОМУНІКАТИВНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПРЯМУВАННІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Розглянуто принципи комунікативної толерантності в системі міждисциплінарних зв’язків. Зосереджено увагу на прикладах спілкувальних відхилень, які можуть спровокувати виникнення конфліктів. -
РОЛЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)The article identifies the place of foreign languages in the process of internationalisation in universities of Ukraine. В статье рассматривается роль иностранных языков в процессе интернационализации высших учебных заведений ... -
TEACHING ENGLISH FOR STUDENTS OF IT DEPARTMENT
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)This paper discusses the rationale, aims, procedures, and content-specific materials used in the course. Hopefully, this provides guidelines and ideas that will help other teachers who have limited expertise in the field ... -
З ДОСВІДУ ЗАСТОСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)У статті викладені результати дослідження розвитку комунікативних навичок з англійської мови за допомогою технічних засобів (ТЗ) студентів нефілологічних спеціальностей. Пропонуються основні етапи роботи над спільними ... -
ОСОБЕННОСТИ ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКОЙ РАБОТЫ ПРИ ПЕРЕВОДЕ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИХ ТЕКСТОВ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)В докладе рассматривается терминологическая работа при переводе научно-технических текстов на английском и французском языках, что осуществляется путем сравнения иноязычной лексики с целью усовершенствования лексической ... -
ЗАЛУЧЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ІЛЮСТРОВАНОГО АНГЛО-УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКОГО СЛОВНИКА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ / РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)У статті описуються можливі варіанти використання інформації ілюстрованого англо-українсько-російського словника на заняттях з української / російської мови як іноземної. Наводяться приклади завдань з ігровим елементом, ... -
ИЗУЧЕНИЕ ВИДОВ ГЛАГОЛА РУССКОГО ЯЗЫКА В ИНОСТРАННОЙ АУДИТОРИИ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)В статье рассматривается проблема изучения видов глагола на начальном этапе в плане активной и пассивной грамматики русского языка. -
СПОСОБЫ ПРЕДЪЯВЛЕНИЯ НОВОЙ ЛЕКСИКИ В УЧЕБНОМ ТЕКСТЕ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)В данной статье рассматриваются основные способы введения новой лексики при чтении учебного текста и оптимальное их применение на уроке, в зависимости от тех учебных задач, для решения которых составлен и предъявляется ... -
РАСШИРЕНИЕ СЛОВАРНОГО ЗАПАСА СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТИЯХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА С ПОМОЩЬЮ ЛЕКСИЧЕСКИХ УПРАЖНЕНИЙ К ТЕКСТАМ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)В статье рассматривается проблема обогащения словарного запаса студентов неязыковых специальностей и предлагается система упражнений для активизации лексем в речи. Предлагаются также некоторые упражнения в качестве примеров, ... -
ІННОВАЦІЙНИЙ ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012)Йдеться про зміст курсу іноземної мови для технічних вишів. -
ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ГРУПАХ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)У статті подається аналіз тестування студентів першого курсу з англійської мови нефілологічних спеціальностей у ВНЗ, на основі якого пропонується визначення рівня володіння англійською мовою та планується подальша робота ... -
ДУБЛЕТНІСТЬ У ФРАНЦУЗЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ЗА ФАХОМ «ЗВ’ЯЗОК»
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)У тезисах детально розглянута проблема дублетності при перекладі англійських та французьких статей за фахом «Зв’язок». -
ТИП СПІВРОЗМОВНИКА В МЕРЕЖЕВІЙ КОМУНІКАЦІЇ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Розглянуто специфіку мережевого спілкування, контекст якого формує новий тип комуніканта. Увагу зосереджено на лінгвістичних прийомах та способах уникнення конфліктів. -
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
(ОНАЗ, 2016)В статті йдеться про спеціфику викладання іноземної мовиу вузі. Надано методику та результати експерименту з використання віртуальних методів навчання. -
ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТЕКСТІВ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)Аналіз проблем викладання спеціальної термінології.