Статті
Browse by
Recent Submissions
-
НАВЧАННЯ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ЕФЕКТИВНІ ПРИНЦИПИ АНДРАГОГІКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2020)В сучасному світі, який постійно розвивається та вдосконалює свою технологічну та інформаційну потужність, все більш актуальною стає потреба в модернізацій системи освіти з тим, щоб забезпечити задоволення потреб нового ... -
СИСТЕМОУТВОРЮЮЧІ ФАКТОРИ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2020)У якості однієї з центральних проблем філософської рефлексії, спрямованої на осмислення особливостей сучасних соціокультурних процесів, є проблема бачення сучасного суспільства на основі експлікації таких характеристик ... -
"СОЦІАЛЬНІ АРХЕТИПИ" У ПРОСТОРІ ВЗАЄМОВІДНОСИН В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2020)Нові глобалізаційні виклики значною мірою впливають на простір сучасного українського суспільства та національної культури, що співвідноситься з постмодерністськими і постпостмодерністськими тенденціями, які проявляються ... -
ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ СІМ'Ї ТА ОСВІТНІХ УСТАНОВ
(Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", 2019)Стаття присвячена проблемі інклюзивної освіти, а саме навчанню і вихованню в умовах сімʼї та дошкільних закладів. Автором проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. ... -
ПРОБЛЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
(Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", 2021)Стаття присвячена проблемі дистанційної освіти, а саме навчанню і вихованню в умовах пандемії. Розглянуто питання коронавірусної епідемії, яка змусила екстрено перебудовувати всі сфери соціального життя людей усього світу. ... -
ПРОБЛЕМА МОТИВАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
(Державний вищий навчальний заклад "Запорізький національний університет" Міністерства освіти і науки України, 2021)Статтю присвячено проблемі дистанційної освіти в умовах жорсткого карантину, а саме мотивації до навчання і виховання в умовах пандемії. Метою статті було дослідження змін у мотиваційній сфері студентів у зв’язку з переходом ... -
УКРАЇНСЬКА МЕНТАЛЬНІСТЬ ЯК РУШІЙНА СИЛА СОЦІАЛЬНИХ І ПОЛІТИЧНИХ ЗМІН
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)Процес еволюції людини – антропогенез – це, передусім, еволюція її свідомості як унікального механізму пристосування до умов реального зовнішнього світу і засобів впливу на оточуюче середовище. Формуючий вплив свідомості ... -
КОНЦЕПТ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПРОСТІР КОНВЕНЦІОНАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)Актуальність дослідження. У контексті соціально-філософської парадигми сучасне суспільство характеризується як інформаційне суспільство, що є теоретичною концепцією, в сутності якої інформація і знання продукуються в єдиному ... -
ПРОБЛЕМА УКРАЇНСЬКОЇ МЕНТАЛЬНОСТІВ КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАДИЦІЙНОЇ ОСВІТИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2018)Основними рисами нового інформаційного суспільства є його інформатизація, пошук нових інтелектуальних технологій, прискорення темпів розвитку техніки, перетворення інформації в найважливіший глобальний ресурс людства. В ... -
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО СЕГМЕНТУ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2018)Соціокультурні трансформації знаходять своє відображення у віртуальному просторі глобальної комп'ютерної мережі, надаючи зворотний вплив за допомогою екстраполяції явищ, властивих віртуальному простору, у простір соціальний. ... -
СИНЕРГЕТИЧНІ РІВНІ КОНВЕЦІОНАЛЬНОСТІ «СОЦІАЛЬНИХ АРХЕТИПІВ»
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2020)Розкриваються конвенціональні засади взаємовідносин в сучасному суспільстві та виявляються семіотичні виміри, що надають можливості створення теоретичної моделі – проекту цих відносин на основі поєднання феноменологічного ... -
ІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ У СИСТЕМУ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)В останні роки в зарубіжній та вітчизняній психології і педагогіці актуальною стає проблема надання своєчасної комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з обмеженими можливостями, тобто предметом пильної уваги усіх ... -
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)В роботі проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти в Україні та досліджено перспективи розвитку інклюзивного освітнього простору, як процесу реалізації спеціальних освітніх програм, послуг та інформаційно-освітньої ... -
КОНВЕНЦІОНАЛЬНІСЬ СУЧАСНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПРОСТОРІ ПРАКТИКИ ТА ІДЕАЛУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2019)Розкривається положення, що комунікація являє собою універсальну форму конвенціональної соціальності, яка змінюється в історичному контексті. Виявляється, що соціальні відносини будуються на символічному - «ідеальному ... -
ТРАДИЦІЙНІ І СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО СОЦІАЛЬНУ КОНВЕНЦІОНАЛЬНІСТЬ
(Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, 2013)В статті проводиться соціально – філософський аналіз традиційних і сучасних теорій про конвенціональність в суспільстві. Виявляються та розкриваються особливості уявлень про соціальну конвенціональність в аспекті поняття ... -
КОНВЕНЦІОНАЛЬНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ: ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ
(Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, 2013)В даній статті зроблено спробу відтворити уяву про соціальний інститут як регламентуючу соціальну структуру життєдіяльності. На засадах діяльнісного підходу проаналізована образна сутність взаємовідносин в суспільстві. ... -
«ДЕВІАЦІЯ» ЯК МОДУС ПЕРЕХОДУ ДО «НОВОГО»
(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Всеукраїнська громадська огранізація "Українська академія наук", 2016)Мета статті – у сучасному теоретичному полі соціальної філософії розглянути девіацію як невід’ємну та атрибутивну ланку переходу до «нового» в соціокультурному вимірі людства. В статті порівнюються ключові концепції девіації ... -
ДЕВИАЦИЯ И МАРГИНАЛИЗАЦИЯ КАК НЕЛИНЕЙНЫЕ СОЦИОКУЛЬТУРНЫЕ ИНВАРИАНТЫ ПРОЦЕССА САМОИДЕНТИФИКАЦИИ СУБЪЕКТА СОЦИАЛЬНОГО ДЕЙСТВИЯ
(Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, 2014)В статье исследуется девиация и маргинализация как инварианты самоидентификации субъекта социального действия в нелинейном поликультурном современном социуме. В социосинергетическом аспекте дается определение девиантного ... -
ДЕВИАНТНОЕ ПОВЕДЕНИЕ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОЙ ГЛОБАЛИЗАЦИИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)В современном стремительно развивающемся информационном обществе человеку, как личности становится все тяжелее себя идентифицировать, четко определить свои ценностные ориентации, определить четкие рамки своих моральных ... -
ПРОБЛЕМА МОТИВАЦИИ В АСПЕКТЕ ПРИМЕНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯ В ВУЗЕ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012)Тезисы посвящены проблеме мотивации обучения в процессе применения информационных технологий обучения. Раскрыт принцип стимулирования и мотивации положительного отношения обучающихся к обучения, показана их роль в учебном ...