Browsing Статті by Issue Date
Now showing items 1-20 of 133
-
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ І ВРАХУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ ПРИ ІНВЕСТУВАННІ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗКУ
(Державне видавничо-інформаційне агенство "Зв'язок", 1997)Входження України у світовий інформаційний простір вимагає прискореного розвитку і поновлення виробничого потенціалу галузі та її підприємств. Розв'язання цієї проблеми неможливе без термінових заходів щодо активізації ... -
СИСТЕМА ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ И ЕЕ ОСОБЕННОСТИ В УСЛОВИЯХ ПРОЦЕССА ПРИВАТИЗАЦИИ СВЯЗИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)В статье рассмотрена сущность системы ценообразования от ее генной характеристики до характеристики ее современного типа. Акцентируется внимание на том, что не совпадение цены с ее основой - стоимостью и трудом ... -
ОБ АКЦИОНИРОВАНИИ И ПРИВАТИЗАЦИИ ПРЕДПРИЯТИЙ СВЯЗИ В УКРАИНЕ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)В статье обосновывается необходимость изменения форм собственности в структурах связи Украины путем приватизации. У статті обґрунтовується необхідність зміни форм власності в структурах зв'язку України шляхом приватизації. -
ФУНКЦИЯ ИНФОРМАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ПЕРЕХОДА К ИНФОРМАЦИОННОМУ ОБЩЕСТВУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2006)В статье представлен анализ категории «информация» в экономическом аспекте. Показана роль информации в процессе трансформации товарных связей в направлении становления информационного общества. In the article the analysis ... -
ФИНАНСОВЫЕ УСЛУГИ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИ ВАЖНАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ РЫНКА ПОЧТОВОЙ СВЯЗИ
(Azərbaycan Texniki Universiteti, 2008)Во всем мире отмечается тенденция коммерциализации деятельности большинства почтовых администраций. В свою очередь, общемировые тенденции существенным образом оказывают влияние на развитие почтового рынка в Украине. Одним ... -
ТАРИФОУТВОРЕННЯ В СФЕРІ ПОСЛУГ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ НОВОГО ПОКОЛІННЯ
(Одеський національний морський університет, 2009)Запропоновано методичний підхід до розрахунку тарифів на послуги мобільного зв’язку нового покоління, який використовує формулу «витрати+». Собівартість послуг розраховується в межах кожної групи послуг, для якої визначаються ... -
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЙНО-СИСТЕМНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ І ВИХОВАННЯ МОЛОДІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)Доводиться, що в умовах діючого механізму господарювання, основаного на принципах ринкового фундаменталізму і якому по самій його суті, притаманні культ наживи, культ грошей, прибуток будь-якою ціною побудувати справедливе ... -
ПРОБЛЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)Проаналізовано існуючий стан проблеми оцінки конкурентноспроможності телекомунікаційних послуг, наведено результати досліджень авторів з цих питань, визначено та обґрунтовано проблеми, які потребують подальшого вирішення. -
ВПРОВАДЖЕННЯ HRM-СИСТЕМИ ЯК МЕТОДУ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2009)Розглядаються відомості щодо впровадження HRM-системи як ефективного методу антикризового управління персоналом. Розвиток економіки вимагає від бізнес середовища, яке стає дедалі складнішим, постійних технічних та технологічних ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКИХ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)У статті визначено складові ефективного розвитку українських телекомунікацій. Наведено аналіз кон’юктури ринку телекомунікаційних послуг. Визначено перспективи розвитку телекомунікаційної сфери. -
РОЗРОБКА ТА ПОБУДОВА МОДЕЛІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ СОРТУВАННЯ ПИСЬМОВОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ У ПОШТОВОМУ ЗВ'ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Головна задача, покладена на пошту державою, – надання послуг поштового зв'язку населенню, органам державної влади і місцевого самоврядування. Сучасний поштовий зв'язок – складний механізм, що функціонує в системі ... -
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Розвиток поштового зв'язку України як складової національної інформаційної інфраструктури є найважливішим та забезпечує задоволення суспільних потреб у послугах поштового зв'язку та запорукою сталого розвитку економіки в ... -
ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМИ ПРОЕКТАМИ НА ПРИКЛАДІ ФІЛІЇ ВАТ "УКРТЕЛЕКОМ"
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Одним із провідних аспектів управління діяльністю тієї або іншої господарської системи є вибір і реалізація стратегія розвитку. Оскільки базові альтернативи розвитку господарських систем будуються на завданнях фінансового ... -
РОЗРОБКА МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПОШТОВИХ ПОСЛУГ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Сучасний економічний стан в Україні характеризується розвитком ринкових відносин у різних сферах економіки, в тому числі й у поштовому зв'язку. В галузі існують соціальні, економічні, організаційні та інші проблеми, які ... -
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ОПЕРАТОРА ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Сучасні економічні відносини у галузі поштового зв'язку у світі значною мірою формуються на засадах конкуренції, боротьби за споживача, створення умов для безперервного економічного зростання поштового оператора. В практиці ... -
СОВРЕМЕННЫЙ ПОДХОД К УПРАВЛЕНИЮ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИМЕРЕ ПРЕДПРИЯТИЯ ПОЧТОВОЙ СВЯЗИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Сейчас в Украине происходит переход к новому типу экономического развития, требующий совершенствования всей системы управления персоналом. Управление персоналом как особая сфера профессиональной деятельности представляет ... -
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Галузь мобільного зв'язку в Україні порівняно молода. Проте, її розвиток багато в чому вже повторює загальносвітові тенденції. Останніми роками домінує технологія послуг мережі GSM, що сприятливо позначається на включенні ... -
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЙ В ОРГАНИЗАЦИИ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)Цель исследования состоит в определении основных направлений в использовании средств и возможностей Интернета в качестве маркетингового инструмента предприятиями различных отраслей. -
ИНФОРМАЦИОННАЯ РЕНТА КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ ИННОВАЦИОННОЙ ЭКОНОМИКИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)Исследованы источники формирования информационной ренты, выделен особый вид ренты – информационная рента работников. Предложена методика и рассчитана информационная рента ИКТ сектора и информационная рента работников, ... -
АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РІВНЯМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ОПЕРАТОРА ТА ПОСЛУГ, ЯКІ ВІН ВИРОБЛЯЄ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011)На прикладі визначення та обґрунтування взаємозв’язку між рівнями конкурентоспроможності телекомунікаційного оператора та послуг, які він виробляє, показано, що існуючі методи кількісної оцінки конкурентоспроможності ...